Fandom

RuneScape Wiki

Abyssal whip

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Abyssal whip

Abyssal whip.png

Inna nazwa Abby whip, Whip
Members: tak
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: nie
Wyposażenie: tak
Wysoka Alchemia: 72000 coins
Niska Alchemia: 42000 coins
Cena Wymiany: 392,000 coins
Cena sklepowa: 0 coins
Waga: 0kg
Examine: A weapon from the abyss.
Destroy: -

Bicz Otchłani (Abyssal whip) wraz z Mieczami bogów jest powszechnie uważany za jedną z najlepszych broni w walce wręcz w RuneScape, ze względu na swoją wysoką celność, siłę i szybkość. Ma taką samą prędkość ataku jak bułaty, ale większą celność i siłę. Bicze są droższe niż niektóre z broni Barrows, ale nie licząc efektu uzbrojenia Barrows (pełen zestaw jest wymagany, by efekt się uaktywnił) bicz jest od nich lepszy.

Bicze są pozostałością po Demonach otchłani na poziomie 124, które wymagają 85 Slayer aby z nimi walczyć. Do używania tego przedmiotu wymagany jest 70 poziom Ataku.

Broń posiada atak specjalny - Drenaż Energii, który sprawia, że atak jest celniejszy, a jeżeli jest on stosowany wobec innego gracza, przenosi 25% jego energii biegu do atakującego. Wykorzystuje on 50% paska ataku specjalnego.
Special whip.png

Stary specjalny atak

Abyssal-whip.png

Nowy specjalny atak

Bonusy
Ataku: Obrony:
Stab +0 +0
Slash +82 +0
Crush +0 +0
Range +0 +0
Magic +0 +0
Summoning +0
Inne:
Strength +82
Ranged Strength +0
Prayer +0
Prędkość Speed6.gif

HistoriaEdytuj

Bicze zostały dodane do gry wraz z umiejętnością Slayer — 26 stycznia 2005. Ich ikona wyglądała następująco: Pierwsza ikona, a ich atak specjalny, zużywając 50% paska, pozwalał na uderzenie z maksymalną siłą lub nie trafienie wcale. Później atak został zmieniony tak, by wysysać 10% energii biegu przeciwnika.

12 maja 2009 ikona bicza w ekwipunku została zmieniona na Druga ikona, aby bardziej przypominała rzeczywisty przedmiot trzymany w ręku.

16 czerwca tego samego roku atak specjalny otrzymał aktualizację zwiększającą drenaż energii z 10 do 25%. Zużycie paska ataku specjalnego nie uległo żadnym zmianom.

28 lipca broń otrzymała nowy wygląd i animacje, które są używane aktualnie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki