Agility

Agility
Agility.gif
Inna nazwa Agil
Data wydania 12 Grudnia 2002
Members Tak
Minimalny poziom
w rankingu
15
Gracze z
poziomem 99
47 011
Gracze z 200 mln
doświadczenia
49

Zręczność (Agility) - umiejętność dostępna dla members dająca graczowi dostęp do różnych skrótów w świecie RuneScape. Wyższy poziom Zręczności sprawia, że energia gracza odnawia znacznie szybciej. Umiejętność została wydana w dniu 12 Grudnia 2002 r. Obecne minimum do bycia w rankingu na hiscores to 35 Agility i 22661 doświadczenie. (Informacja może nie być aktualna ze względu na ciągłe zmiany tych wartości)

Tory przeszkód Edytuj

Poziom Agility gracza może być zwiększony przez trening na różnych torach przeszkód.

Prawie na każdym torze jest niezbędne zabranie ze sobą jedzenia na wypadek upadku i mikstur energii lub super mikstur energii pozwalających biegać przez tor cały czas, a tym samym zdobywać exp szybciej. Dla każdego toru przeszkód można zwykle otrzymać określoną ilość doświadczenia za pokonaną przeszkodę i dodatkową nagrodę ukończenie całego toru. w niektórych przypadkach dodatkowa nagroda stanowi większość doświadczenia zdobytego na torze.

Na wielu torach, wysokość obrażeń otrzymanych po upadku jest liczona w oparciu o pozostałe graczowi Constitution, więc aby oszczędzać żywność warto utrzymywać HP na dość niskim poziomie i jeść tylko, by zachować zdrowie powyżej 12 (w zależności od poziomu Hitpoints gracza). Na przykład, wpadnięcie do lawy na torze Wilderness może poskutkować obrażeniami 12 punktów, gdy gracz ma pełne Hitpoints, ale tylko 6, jeżeli pozostało mu 20 Hitpoints.

Zalecany ekwipunek:

Gnome StrongholdEdytuj

Ponieważ nie ma wymagań, zalecane jest, aby tu trenowali nowicjusze. Jest położony w pobliżu Grand Tree w Tree Gnome Stronghold, na północny zachód od Ardougne.

Trening od 1 do 99Edytuj

  • 1-30 Gnome Stronghold
  • 30-40 Barbarian Outpost

Jest zalecane, aby mieć około 4 homarów i przedmioty, które zmniejszają wagę.

  • 40-52 Brimhaven agility arena

Potrzebne 200 coins, aby wejsc na arenę. Polega tu na tym, zeby zbierac tickety. Kazdy ticket daje 480 xp jak sie go da Pirate Jackie the Fruit, ale wtedy znowu trzeba zapłacić 200 coins, zeby wejść.

  • 52-60 Wilderness Agility Course

Niestety po arenie chodza renevanty. Zalecany ekwipunek to:

Abyssal whip - zeby zabic w razie potrzeby renevanta.

Buty lekkosci - obniza 4,5kg

Plamista peleryna - obniza 4,5kg (jak sie nie ma 66hunter mozna zastapic Cętkowaną peleryną)

Food - okolo 10 lobsterow

Uwaga - nie jest zalecane brać rękawice pokuty, bo jak sie umrze...

  • Teraz są możliwe dwie drogi:

Trenujemy na Wilderness do 70

lub przejsc na Werewolf Agility Course i też trenowac do 70

  • 70-80 Ape Atoll Agility Course(wymagamy Monkey Madness i Ninja Greegree)
  • 80-85 Dorgesh-Kaan
  • 85-90 Advanced Gnome Stronghold
  • 90-99 Advanced Barbarian Outpost