Information icon.svg Ten tekst jest tłumaczeniem oryginału z runescape.com i jest własnością Jagex Ltd.

Kapitan Rovin potrzebuje śmiałka do misji zwiadowczej na Pustkowiach. Wśród Straży Varrock mówi się o podejrzanym zachowaniu zombie i widzianych podobno zorganizowanych oddziałach dobrze uzbrojonych zombie. To nie jest normalne ich zachowanie - zwykle błąkają się bez celu, gdy pozostawi się je samym sobie. Czyżby ktoś je kontrolował?

Istnieją opowieści o złych istotach władających armiami nieumarłych w przeszłości. W tamtych czasach miasto Varrock było w wielkim niebezpieczeństwie. Możliwe, że nie będzie to jedynie prosta misja zwiadowcza.

Minęło dużo czasu, od kiedy napisałem ten quest i pracowałem nad nim aż do tej chwili, więc cieszę się z tej aktualizacji.

Przez lata stworzyłem mnóstwo historii o RuneScape, więc dobrze jest mieć możliwość odkryć jej więcej przez moje własne questy. Zauważyliście pewnie, że the Legend of Arrav ma kilka luk i poczułem, że czas zwrócić na nie uwagę. Bardzo się starałem stworzyć quest z interesującymi zagadkami i dobrą fabułą. Mam nadzieję, że się wam spodoba.

Paul, RuneScape Content Developer

PodsumowanieEdytuj

Gdzie zacząć zadanie Defender of Varrock
Porozmawiaj z kapitanem Rovinem w północno-zachodniej wieży Pałacu Varrock.
Wymagania do ukończenia questu

Przeczytanie Legend of Arrav w Lores and Histories pozwoli Ci lepiej zrozumieć fabułę questu.

W pozostałych nowościach...Edytuj

  • Wprowadziliśmy kilka zmian do niebezpiecznych walk na Clan Wars. W starciach tego typu będziesz mógł otrzymać niektóre przedmioty pokonanych przeciwników - jedzenie, mikstury, runy i amunicję - zakładając, że możesz używać ich w aktualnie trwającej walce (więc nie będziesz mógł podnieść jedzenia, jeśli jego stosowanie zostało zablokowane). Jakiekolwiek łupy tego typu wpłyną na limit handlu twój i przeciwnika
  • Rozszerzyliśmy zakres przedmiotów, które można pożyczać. Obejmuje to małą ilość nagród z Treasure Trail (tych nowych, jak i kilka starych), smocze włócznie oraz większość granitowych i runitowych broni i zbroi. Aby sprawdzić, czy dany przedmiot można pożyczyć zobacz Game Guide
  • Młynek do kości na górnym piętrze świątyni Ectofuntus pracuje teraz w podobny do "Grind-x" sposób. Robienie mączki kostnej powinno być teraz nieco łatwiejsze i powstrzyma cię przed zmieleniem własnych palców!
  • Bransoleta regeneracji otrzymała teraz kilka bonusów, by była bardziej atrakcyjnym przedmiotem. Mimo, że czyni ją to droższą, bonusy powinny uczynić ją dobrym wyborem w niektórych typach walk.

Więcej z Fandomu