Aktualności:Quest i Event Hallowe'en

Information icon.svg Ten tekst jest tłumaczeniem oryginału z runescape.com i jest własnością Jagex Ltd.

Maggie, wędrowna wiedźma przybyła do południowej Asgarnii z okazji hallowe'en, ale ma problem. Potrzebuje zaczarowanej miotły by ukończyć swoją miksturę, a jej wół jest chory i Maggie nie może zostawić go samego. W Swept Away będziesz musiał odwiedzić kilka okolicznych wiedźm w imieniu Maggie - i rozwiązać kilka łamigłówek.

Skoro już tam jesteś, czemu nie wykonasz Hallowe'enowego Eventu: odrobiny "trick-or-treat" w Draynor, Rimmington i Porcie Sarim. Miasta udekorowano a mieszkańcy mają słodycze do rozdania przebranym w kostiumy. Jeśli jesteś zainteresowany, porozmawiaj z Maggie, która szuka kogoś, kto może bawić się za nią.

Swept Away można zacząć przez rozmowę z Maggie, na południe od Falador, na wschód od Crafting Guild. Quest będzie dostępny dla wszystkich graczy przez 2 tygodnie; potem stanie się questem tylko dla członków. Dekoracje i trick-or-treating będą dostępne jedynie podczas okresu Hallowe'en. Wszystkie słodycze pozostałe w twoim banku i ekwipunku znikną z końcem tego Hallowe'en.

Mod Ingrid, RuneScape Content Developer

PodsumowanieEdytuj

Gdzie zacząć Swept Away i Event
Porozmawiaj z Maggie na połunie od Falador
Wymagania
Brak

W pozostałych nowościach...Edytuj

  • Została dodana duża liczba efektów dźwiękowych, oraz zmieniono niektóre inne; szczególnie jeśli chodzi o peleryny i emotki skillcapeów
  • Animacje ludzi zostały bardzo zmienione, by usunąć błędy graficzne. Możesz zauważyć mniejsze "cięcie się" przedmiotów jak peleryny i zbroje przy wykonywaniu animacji.
  • Gdy wypuszczasz chowańca, możesz teraz kliknąć PPM przycisk "Wypuść". Pozwoli Ci to pominąć ekran potwierdzenia, co czyni wypuszczenie stwora łatwiejszym w trakcie walki.
  • Pierścienie wróżek mają teraz większą klikalną powierzchnię. Teraz możesz podróżować łatwej i szybciej
  • Dodawanie przedmiotów do kompostownika powinno być teraz znacznie łatwiejsze. Gdy użyjesz jakiegoś przedmiotu na pojemniku, twoja postać automatycznie spróbuje włozyć do niego wszystkie przedmioty tego typu znajdujące się w ekwipunku
  • Metarialus i Blandebir (faceci z browaru w Port Phasmatys i Keldagrim) mogą zaoferować napełnienie drożdżami wszystkich twoich garnków na raz. Poza tym:
    • Użycie kufla na beczce świeżego piwa sprawi, że postać spróbuje napełnić wszystkie kufle w ekwipunku
    • Pojawiło się nowo zainstalowane źródło wody w browarze w Port Phasmatys.
  • Poziomy Combat Bounty Huntera zostały uaktualnione w związku ze zmanami poziomu Combat. Wejścia do kraterów to teraz: 3-55, 50-100 i 95+ (wszystkie bez Summoning).
  • Dragon dagger p++ powinien być teraz łatwejszy do znalezienia na Grand Exchange. Skorzystaliśmy z okazji i zmieniliśmy nazwy niektórych adamantowych przedmiotów na "addy...". Dotyczy to tylko przdmiotów zatrutych super trucizną, tzn. strzał, sztyletów i włóczni.
  • QuickChat otrzymał wyszukiwarkę, co pozwoli Ci znaleźć pożądane zwroty efektywniej
  • Przy wodospadzie Baxtoriańskim słychać było ostatnio daleki huk.