Fandom

RuneScape Wiki

Ball of wool

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ball of Wool

Ball of wool.png

Members: nie
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: tak
Wyposażenie: nie
Wysoka Alchemia: 3 coins
Niska Alchemia: 2 coins
Cena Wymiany: 130 coins
Cena sklepowa: 5 coins
Waga: 0kg
Examine: Spun from sheeps' wool.
Destroy: Drop

Ball of wool 2.pngBall of wool (ang. włóczka wełny) jest wykorzystywana w Crafting do tworzenia biżuterii. Zarówno używana do produkcji przedmiotów na krośnie. Tworzy się ją poprzez użycie wełny na kołowrotku za co gracz otrzymuje 2,5 dośw. Crafting.

Można ją nabyć za 5 monet od krawcowej imieniem Oronwen w Lletyi, Jofridr Mordstatter w Neitiznot, Aemad z Aemad's Adventuring Supplies (General Store na wschodnim Ardougne), lub z Carefree Crafting Stall w Keldagrim. Wełniane włóczki są dropione przez Impy i Lodowe trole.

Z czterech sztuk włóczek można utworzyć na krośnie Strip of cloth, jednak jest do tego potrzebny Crafting level 10 i konto P2P. Wełniane włóczki służą jako łańcuszki od amuletów. Za zrobienie takowego otrzymujemy 4 dośw. Crafting. Membersi, mający conajmniej Magic level 80 nie muszą używać włóczek do nawlekania amuletów , mają dostęp do zaklęcia, które to zrobi (String Jewellery). Jednak mogą go używać tylko jeśli ukończą quest Lunar Diplomacy.

Dawniej włóczka wełny była używana w queście Sheep Shearer, lecz już nie jest. Zamiast tego, gracz musi zebrać 20 włóczek czarnej wełny. Dokonano tego, aby zapobiec ludziom, którzy kupowali włóczki w sklepie i kończyli w ten sposób swój quest.

Wełniane włóczki to dobry sposób na zajęcie czymś twojego kota. Wystarczy kliknąć na włóczkę, a następnie na niego i kot zacznie się nią bawić.

Więcej w Fandom

Losowa wiki