Fandom

RuneScape Wiki

Black dragon

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Black dragon HD.png

Black Dragon

Czarne smoki to bardzo potężne stworzenia i tak jak w przypadku innych smoków Anti-dragon shield jest absolutnie wymagana podczas walki. Redukuje ona bowiem znacznie ilość obrażeń zadanych smoczym oddechem. Czarne smoki nie są tak popularne jak słabsze od nich niebieskie i zielone smoki, jednak mała szansa na o wiele lepsze zdobycze przyciąga wciąż sporą ilość graczy.

Miejsca występowania Edytuj

  • Tunel pod Lava Maze na 42/43 poziomie Dziczy.

Taktyka Edytuj

Czarne smoki mają jeden z najwyższych poziomów defensywy pośród potworów występujących w grze. Tak jak przy walce z innymi smokami niezbędna jest Anti-dragon shield lub Dragonfire shield i/lub mikstura Antifire. Bez nich smoczy oddech może zadać bardzo wysokie obrażenia (nawet ponad 50hp), a słabsi gracze mogliby nawet zginąć od jednego ataku. Nawet odpowiednia tarcza nie chroni całkowicie przed smoczym oddechem jeśli nie zostanie zażyta wcześniej mikstura, jednak obrażenia są wtedy niewielkie. Jeśli chodzi o bezpośrednie ataki to nie są wyższe niż 21 zadanych obrażeń przy jednym ataku. Ostatecznie można się uchronić od nich modlitwą, jeśli sprawy przybiorą nieciekawy obrót. We wszystkich lokalizacjach można znaleźć po kilka bezpiecznych miejsc, z których można atakować za pomocą łucznictwa lub magii. Dla łucznika najodpowiedniejsza będzie kusza (najlepiej runiczna, z mithrilowymi lub adamantowymi strzałkami) i wspomniana wyżej jedna z tarcz. Gracze z wysokim poziomem ataku i siły mogą również używać bezpiecznego punktu, jeśli wezmą ze sobą smoczą halabardę.

Zdobycze Edytuj

Zawsze

Uzbrojenie

Runy

Inne

Więcej w Fandom

Losowa wiki