FANDOM

Bow string

Bow string

Inna nazwa b string, bowstring, bs
Members: tak
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: nie
Wyposażenie: nie
Wysoka Alchemia: 6 coins
Niska Alchemia: 4 coins
Cena Wymiany: {item} coins
Cena sklepowa: 4 coins
Waga: 0kg
Examine: I need a bow stave to attach this to.
Destroy: Drop
Bow string detail

Bow string (ang. cięciwa łuku) jest wykorzystywana w Fletching do tworzenia łuków. Tworzy się ją poprzez użycie lnu na kołowrotku, przy czym wymagany jest Crafting level 10 i do gracza trafia w ten sposób 15 dośw. Crafting.

SpinningFlax

Gracz podczas przędzenia lnu na cięciwę.

Historycznie rzecz biorąc, jedynym rozsądnym miejscem dla każdego, kto miał zamiar prząść len był Seers' Village, jednak, gdy dodano bank na szczycie zamku w Lumbridge, stał się on na równi, lub nawet troszkę lepszym miejscem od Seers' Village. Później dodany został jeszcze lepszy kołowrotek, tym razem w Neitiznot. Chociaż technicznie dalej od banku niż w Lumbridge, brak przymusu wchodzenia po schodach nadrabia ten fakt. Aby korzystać z kołowrotka w Neitiznot, gracz musi rozpocząć quest The Fremennik Isles i dotrzeć do jego części, gdzie jest w stanie przejść do Neitiznot.

Dla graczy, którzy nie rozpoczęli dotychczas zadania The Fremennik Isles innym wyjściem jest użycie kołowrotka w Seers' Village nosząc na sobie Seers' Headband 2, nagrodę za Seers' Village Diary, która przyśpiesza cały proces przędzenia.

Dla graczy przy niskich levelach, zamienianie lnu na cięciwy to dobry sposób zarabiania pieniędzy. Z tego powodu, cięciwy łuków były najczęściej produkowane przez boty, ponieważ są łatwe do sprzedania oraz przynoszą duże zyski. Dlatego też boty najczęściej można było zobaczyć w Seers' Village podczas zbierania lnu i przędzenia go na tamtejszym kołowrotku. Teraz jest to dość rzadko spotykany widok, ze względu na starania Jagex w celu usunięcia handlu za prawdziwe pieniądze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki