Burgh de Rott

Burgh de Rott
Burgh de rott.png
Inna nazwa: brak
Królestwo Morytania
Members? tak
Banki 1
Ołtarze 0
Muzyka Distant Land
Przywódca/Król Elisabeta
Teleportacja Medalion Drakana,
Naszyjnik gier
Gildie brak
Mieszkańcy Ludzie
Położenie na Mapie świata
Mort'ton
Opuszczona Kopalnia Burgh de Rott Lasy Burgh de Rott
Ruiny Uzer

Burgh de Rott to zrujnowane miasteczko na południu Morytanii. Aby uzyskać do niego dostęp, należy rozpocząć i przejść część misji In Aid of the Myreque, jednak sklep, bank i piec w mieście są dostępne jedynie po jej ukończeniu.

TransportEdytuj

Bardzo ciężko jest dostać się do miasteczka, gdyż jego naturalną barierą od większości MorytaniiBagna Mort Myre. W misji Nature Spirit można się dowiedzieć, jak skutecznie chronić się przed Ghastami je zamieszkujące.

  • Pierwsza droga wiedzie przez zachodnią część Mort Myre, potem przez długą ścieżkę niedaleko Opuszczonej Kopalni, która kończy się w Mort'ton.
  • Druga droga odblokowuje się wraz z misją In Aid of the Myreque. Przechodząc przez The Hollows, należy użyć naprawionego mostku, po czym przebiec odrobinę na południe, skąd można przepłynąć łódką do Mort'ton.

Obie drogi kończą się w Mort"ton, skąd należy przejść mostkiem na południe. Uwaga! Cienie mogą atakować Cię nawet przy samej bramie miasteczka, gdyż woda nie jest dla nich żadną barierą.

  • Do Burgh de Rott można też przepłynąć łódką z Meiyerditch. Działa to także w drugą stronę.

OpisEdytuj

Burgh de Rott jest w tragicznym stanie. Wszystkie budynki w miasteczku są zdezelowane, a ludność żyje w biedzie. Ciężko tutaj o jakiekolwiek jedzenie, więc mieszkańcy żywią się szczurami. Burgh de Rott jest w nieustannym strachu przed odkryciem przez wampiry, gdyż mieszkańcy boją się krwistego podatku, który płaci ludność Meiyerditch. Gracz, w misji In Aid of the Myreque, odbudowuje w mieście główny sklep, bank oraz piec, co odrobinę ożywia to ponure miejsce. Po misji, w piwnicy zniszczonej tawerny, pojawi się baza Myreque - organizacji walczącej z tyranią wampirów w Morytanii.