Fandom

RuneScape Wiki

Champions' Guild

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Champions' Guild map.PNG

Obszar Gildii Mistrzów

Położenie na Mapie świata
Varrock
Draynor Manor Champions' Guild Exam Centre
Mill Lane Mill

Champions' Guild (ang. Gildia Mistrzów), dla niektórych graczy znana również jako Quest Guild, jest budynkiem usytuowanym na południe od Varrock, dostępnym jedynie dla osób posiadających co najmniej 33 quest point. Jest to lokum dla Runicznego Sklepu Scavv'a i Sklepu Mistrzów Valaine'y, a także punkt startowy znanego zadania Dragon Slayer. Według historii gry, podróżniczka Xenia była jednym z założycieli Gildii Mistrzów.

Membersi mogą dotrzeć do Gildii używając Bransoletki Walki, która teleportuje ich tuż przed frontowymi drzwiami. Alternatywną opcją dla membersów jest przypłynięcie tu kajakiem. Najbliżej do Gildii Mistrzów teleportuje nas czar Varrock Teleport, który umieszcza gracza w centrum Varrock, skąd wystarczy wyjść południową bramą i dalej kierować się na zachód. Gildia Mistrzów jest jedyną gildią dla nie płacących, która zapobiega zaatakowaniu przez innych na światach PvP.

To jest jedynie zalążek artykułu. Jeśli potrafisz – rozbuduj go.
Informacje zawarte na tej stronie są niepełne, dlatego otrzymała ona status zalążka. Po uzupełnieniu tej strony usuń szablon {{stub}} z jej kodu źródłowego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki