Fandom

RuneScape Wiki

Christmas Event 2008

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Xmas2008.jpg

Wesołych Świąt i miłego ślizgania!

Christmas Event 2008 to bożonarodzeniowe wydarzenie, które ukazało się 16 grudnia 2008.

OpisEdytuj

1. Aby rozpocząć wydarzenie, rozmawiamy z dowódcą śnieżnych diabełków na północny wschód od Rimmington, na północ od Lumbridge lub na północ od Falador. Dowiadujemy się, że Jack Frost, książę Krainy Śniegu przedostał się do Gielinoru i ukrywa się przed wysłanymi na poszukiwania sługami Królowej Śniegu.
2. Otrzymujemy Lodowy Amulet. W oknie wyposażenia (po jego założeniu) klikamy na niego prawym przyciskiem myszy i wybieramy opcję Operate.
3. Pojawia się śnieżny diabełek. Pomaga nam on w poszukiwaniach. Jest 15 miejsc (białe plamki śniegu na mapie świata), w których może się on znajdować. Jest 15 różnych diabełków. Każdy ma inne imię i w zależności od tego imienia idziemy do określonego pola.
4. Gdy odnajdujemy księcia, ten zamienia nas w bryłę lodu, ale nasz pomocnik nas ratuje. Wtedy też odblokowujemy emotkę Freeze and melt.
5. Gdy diabełek prze teleportuje nas do kryjówki księcia, oglądamy krótką scenkę. Książę ustawia się na lodzie i rzuca nam wyzwanie. Nie wchodzimy na lód i idąc po ziemi ustawiamy się na przeciwko niego. Wchodzimy na lód, a nasza postać wpada w poślizg i powala Jack'a.
6. Oglądamy scenkę, a następnie otrzymujemy od św. Mikołaja strój Mikołaja. Możemy również zachować Lodowy Amulet. Wracamy do RuneScape.

NagrodyEdytuj

UwagiEdytuj

  • Jeśli stracimy nagrody, możemy je odzyskać u Diango w Draynor Village.
  • Za rozpalone podczas scenki ogniska nie otrzymujemy doświadczenia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki