Fandom

RuneScape Wiki

Coal

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Coal

Coal.png

Members: nie
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: nie
Wyposażenie: nie
Wysoka Alchemia: 28 coins
Niska Alchemia: 18 coins
Cena Wymiany: 267 coins
Cena sklepowa: 18 coins
Waga: 2,25kg
Examine: Hmm, a non-renewable energy source!
Destroy: Drop
Złoże węgla z bliska.
Coal (ang. węgiel) jest to typ złóż wykorzystywany do przetopu wielu metali. Można wydobywać go od 30 poziomu Mining , daje on nam 50 dośw. do Mining .Odnowienie się węgla zajmuje średnio około 42 sekund. Węgiel potrzebny jest

do wytopienia takich metali jak stal , mithril , adamantite , i runite .

Uzyskiwanie węglaEdytuj

Free to PlayEdytuj

Dwarven Mine jest jednym z najbardziej popularnych miejsc do wydobywania węgla, głównie ze względu bliskie położenie banku. Gracze z poziomem mniejszym niż 65 mogą zostać zaatakowani przez królewskie skorpiony które posiadają 32 poziom. Ich obecność jest wnerwiająca, gdyż trzeba zaprzestać wydobywania i z nim walczyć, lub jeśli jesteś słaby uciekać. Ponadto znajduje się tam jeszcze Mining Guild do którego można wejść od 60 poziomu Mining, gdzie znajdują się ogromne złoża węgla oraz mithrilu, lecz czasami robi się tłoczno.

Innymi miejscami do wydobywania węgla są Southern Wilderness Mining Site, Bandit Camp Mining Site oraz West Lumbridge Swamp Mining Site.

MembersEdytuj

Membersi mają nieco więcej możliwości, jeśli chodzi o wydobywanie węgla. Mogą korzystać z Keldagrim North-East Mine, która mimo odległości od banku może być skutecznie wykorzystana ze względu na ogólny brak ludzi. Gracze płacący mogą korzystać z Coal Trucks w Kandarin, dzięki którym mogą przechowywać więcej węgla (nawet do 120 (maksymalnie do 196 podczas noszenia Seers' headband 3)).

Innymi miejscami do wydobywania węgla są mała kopalnia między East Ardougne a Legends' Guild oraz w Living Rock Caverns.

Więcej w Fandom

Losowa wiki