Fandom

RuneScape Wiki

Coins

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Coins

Coins.PNG

Inna nazwa GP, Gold
Members: nie
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: tak
Wyposażenie: nie
Wysoka Alchemia: 0 coins
Niska Alchemia: 0 coins
Cena Wymiany: 1 coins
Cena sklepowa: 1 coins
Sklep: Wszystkie
Sprzedawca: Wszyscy
Waga: 0kg
Examine: Lovely money!
Destroy: -
Coins detail.png
Monety (ang. coins), zwane także sztukami złota (gold pieces, w skrócie gp) lub po prostu złotem (gold) to podstawowa waluta w RuneScape.

Służą jako środek płatniczy w większości sklepów, przy handlu przez Grand Exchange i bezpośrednio między graczami. Reprezentują wartość każdego możliwego do sprzedania przedmiotu i usług oferowanych przez NPC.

Monety mają postać małych żółtych (złotych) krążków i są stakowalne. W Grim Tales ujawniono, że monety mają na powierzchni wytłoczone skomplikowane wzory, jednak zwykle monety są zbyt małe, by gracz mógł to zauważyć.

Zgodnie ze słowami Saradomina monety są bite przez Fief. Nie podaje on szczegółów takich jak kim lub czym jest Fief, ale biorąc pod uwagę znaczenie słowa "fief" (z ang. lenno) wydaje się być ono jednym z ludzkich królestw.

Zaklęcia Wysokopoziomowej i Niskopoziomowej alchemii, zmieniające przedmioty w złoto, nie mogą zostać rzucone na monety. Jeśli gracz spróbuje to zrobić, zostanie poinformowany, że monety są już wykonane ze złota... (Coins are already made of gold...). Jednakże gracz może bez problemów zmieniać w złoto inne złote przedmioty takie jak bryłki złota, sztabki, czy złote pierścienie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki