Constitution

Constitution
Hitpoints.gif
Inna nazwa Hitpoints, HP
Data wydania 1 Styczeń 2001
Members Nie
Minimalny poziom
w rankingu
15
Gracze z
poziomem 99
178 734
Gracze z 200 mln
doświadczenia
321

Wytrzymałość (ang. Constitution, dawniej punkty zdrowia - hitpoints) określają ilość obrażeń, jakie postać może otrzymać, nim umrze. Każdy poziom tej umiejętności podnosi ilość punktów życia (ang. life points) o 10. Aby odzyskać utracone punkty można poczekać na ich samoczynną regenerację (co trwa dosyć długo - 10 punktów na minutę, przy odpoczynku 20 punktów, a przy odpoczynku w pobliżu muzyka 30 punktów), coś zjeść (np. rybę, mięso, chleb, piwo), wypić, bądź zginąć - wartości wszystkich umiejętności, w tym punktów życia, powrócą do normalnych wartości, postać utraci cały ekwipunek poza 3 najcenniejszymi przedmiotami, a gracz będzie miał czas na zebranie swoich rzeczy z miejsca w którym zginął. Po śmierci gracz pojawi się w swoim punkcie respawnu, domyślnie Lumbridge. Po ukończeniu odpowiednich zadań mogą to być Falador bądź zamek Camelot. Od czasów aktualizacji punkty życia oraz obrażenia liczone są razy 10.