Fandom

RuneScape Wiki

Cook's Assistant

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Data wydania:
Start: Lumbridge castle, porozmawiaj z tamtejszym kucharzem.
Trudność: 1
Długość: Bardzo krótki
Members?: nie
Wymagania: brak
Potrzebne przedmioty: mąka, mleko i jajo
Warning.svg
Uwaga!
Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące fabuły i/lub zakończenia. Nie czytaj, jeśli nie chcesz popsuć sobie zabawy!

SolucjaEdytuj

Aby rozpocząć quest porozmawiaj z kucharzem w zamku Lumbridge Castle. Dowiesz się że szykuje on tort urodzinowy dla Diuka, ale zapomniał kupić odpowiednie składniki. Kucharz prosi cię o przyniesienie:

Wszystkie składniki możesz kupić (np. na Grand Exchange), jednak łatwiej zdobyć składniki samemu. Przed udaniem się po nie weź z kuchni garnek na mąkę. Zejdź też do piwnicy (przez klapę w kuchennej podłodze) i weź wiadro na mleko.

JajkoEdytuj

Jajka można znaleźć na farmie na północny-wschód od Lumbridge. Wokół nich spacerują kurczaki, atakowane przez początkujących graczy. Zabite kurczaki nie zostawiają jajek jako łupy - pojawiają się one na ziemi co jakiś czas.

MlekoEdytuj

W pobliżu farmy z kurczakami znajduje się zagroda krów. Musisz znaleźć mleczne krowy. Nie da się ich zaatakować, są przywiązane do wbitego w ziemię kołka i mają dzwonki na szyi, więc łatwo je poznać. Wystarczy kliknąć na jedną z nich (opcja milk dairy cow), a gracz wydoi krowę i napełni wiadro mlekiem.

MąkaEdytuj

Mąka może zostać zakupiona w sklepie spożywczym w Port Sarim za 10 sztuk złota. Aby oszczędzić sobie chodzenia gracz może zmielić mąkę sam. Na północny zachód od Lumbridge znajduje się młyn. Weź pszenicę rosnącą na polu obok i udaj się na ostatnie piętro młyna. Wrzuć pszenicę do zsypu i pociągnij dźwignie znajdujące się obok. Zboże zostanie zmielone. Zejdź z powrotem na parter budynku i opróżnij pojemnik na mąkę (opcja empty flour bin) do swojego garnka.

Wróć do zamku i oddaj wszystkie składniki tortu kucharzowi. Quest ukończony!

Nagrody Edytuj

Cook's Assistant reward.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki