Fandom

RuneScape Wiki

Cooks' Guild

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Cook's Guild.png

Cooks' Guild (znana również jako Cooking Guild lub Chef's Guild) położona jest w trzypiętrowym wiatraku na zachód od Varrock. Aby wejść do gildii, gracze potrzebują 32 poziomu Cooking, oraz czapki kucharskiej lub zbroji Varrock armour 3. Alternatywnie gracze z Cooking 99 mogą dostać się do gildii mając na sobie Cooking cape. Skills necklace pozwala na teleportację tuż poza budynek gildii. W ogrodzie Cook's Guild znajduje się niewielkie pole pszenicy.

Parter Edytuj

Na parterze, gracze znajdą szefa kuchni, stoisko z ciastem, zlew, pojemnik na mąkę (element młyna), i stół z tabliczką czekolady. Po prawej stronie znajduje się bank i piec. Ten obszar jest jednak dostępny tylko dla members noszących Varrock armour 3 po ukończeniu Varrock Achievement Diary.

Head Chef nie pozdrawia graczy, wita ich tylko wtedy, sami zaczną rozmowę. Zatrzymuje on również tych którzy nie spełniają wymagań, aby wejść do gildii. Kucharze p2p z poziomem 99 mogą kupić od niego Cooking cape za 99 000 coins.

1 piętro Edytuj

Na pierwszym piętrze znajdują się dwie kuchenki i stoły, pie dish, cake tin, bowl i 2 cooking apples, koło młyńske mielące mąkę trafiającą tu z piętra wyżej. Można również znaleźć tutaj dairy churn.

Pierwsze piętro jest bardzo popularne ze względu na jabłka. Gracze często pieką tu apple pie, ponieważ wszystkie potrzebne składniki respawnują się w pobliżu, w tym zboże. W związku z tym, oba jabłka często "wychodzą", więc gracze muszą poczekać około 39 sekund na respawn.

2 piętro Edytuj

Na drugim piętrze, najwyższym w gildii, znajduje się wlot na zboże dla graczy chcących zmielić mąkę. Inne przedmioty w pokoju to winogrona, garnek, jabłko, i dzban. To piętro jest głównie wykorzystywane do wytwarzania mąki, ale jest również popularne wśród "producentów" wina, gdyż wszystko, co potrzebne do jego zrobienia jest dostępne w pobliżu.

Muzyka Edytuj

  • Spirit - cały obszar wokół Cooking Guild

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki