Copper ore

Copper Ore

Members: nie
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: nie
Wyposażenie: nie
Wysoka Alchemia: 1 coins
Niska Alchemia: 1 coins
Cena Wymiany: {item} coins
Cena sklepowa: 6 coins
Waga: 2kg
Examine: This needs refining.
Destroy: Drop
pomoc - dokumentacja szablonu
Copper ore detail
Copper ore(Ruda miedzi), w połączeniu z rudą cyny można wytopić sztabkę brązu . Ruda miedzi oraz ruda cyny to pierwsze rudy które gracz może wydobywać dzięki umiejętności górnictwa na pierwszym poziomie.

Rudę miedzi można znaleźć w większości kopalniach w całym RuneScape. Gdy wydobędziesz rudę miedzi otrzymasz 17,5 dośw. do umiejętności górnictwa.

WytapianieEdytuj

Gracz może przetopić rudę miedzi w sztabkę brązu , poprzez połączenie rudy miedzi wraz z rudą cyny na piecu . Za przetopienie gracz otrzymuje 6,25 dośw. do umiejętności kowalstwa. Wytopienie tej sztabki wymaga posiadania 1 poziomu kowalstwa. Następnie z sztabki brązu można wykuć np. pancerz z brązu , bronie z brązu poprzez użycie sztabki na kowadle(wymagany młotek ). Niektóre rzeczy potrzebują więcej niż jedną sztabkę brązu np. bułat , długi miecz .

CiekawostkiEdytuj

  • Większość początkujących graczy nie wytapia brązu, wolą oni zrobić proste zadanie dla F2P : The Knights Sword, który daje 12,275 dośw. kowalstwa . Po wykonaniu zadanie gracz z 1 poziomem awansuje do poziomu 29 kowalstwa .
  • Kupując rudę miedzi i rudę cyny by zrobić sztabkę brązu , gracz może ją potem sprzedać z zyskiem 100 coins na jednej sztabce. Jest to wolny sposób zarabiania pieniędzy , ale dobry dla graczy z niskim poziomem.

Więcej z Fandomu