Costume room

Costume room to jedno z pomieszczeń możliwych do zbudowania we własnym domu gracza. W pomieszczeniu można umieścić meble służące do przechowywania kostiumów, zabawek, zbroi, peleryn i niektórych nagród z wydarzeń świątecznych.

Budowa pokoju wymaga poziom 42 Construction. Możliwe do wybudowania meble pełnią funkcje magazynów przedmiotów konkretnego rodzaju. Jeśli gracz ma ustawiony PIN bankowy, każdy z mebli będzie wymagał PINu przed udostępnieniem przedmiotów do oglądania, dodawania i usuwania. Dodawać i usuwać przedmioty z pokoju może tylko właściciel domu, goście mogą je jedynie przeglądać. Costume room może mieć tylko jedne drzwi.

Treasure chestEdytuj

Kufer skarbów może przechowywać nagrody z minigry Treasure trail, zarówno kupione, jak i znalezione przez graczy na własną rękę. Jednakże do kufra można schować tylko ściśle określone nagrody, w niektórych przypadkach wymagany jest też pełny komplet.

Typ Poziom Materiały Przechowywanie
Kufer dębowy 48 2 deski dębowe Nagrody z poziomu 1
Kufer tekowy 66 2 deski tekowe Nagrody z poziomu 1 i 2
Kufer mahoniowy 84 2 deski mahoniowe Nagrody z poziomów 1, 2 i 3

Armour caseEdytuj

Szafa na zbroję pozwala przechowywać kompletne zestawy zbroi określonego rodzaju.

Typ Poziom Materiały Przechowywanie
Szafa dębowa 46 3 deski dębowe Dwa zestawy zbroi
Szafa tekowa 64 3 deski tekowe Cztery zestawy zbroi
Szafa mahoniowa 82 3 deski mahoniowe Wszystkie zestawy zbroi

Magic wardrobeEdytuj

Magiczna szafa pozwala przechowywać kompletne zestawy szat magicznych określonego rodzaju.

Typ Poziom Materiały Przechowywanie
Szafa dębowa 42 4 deski dębowe Jeden zestaw szat
Reźbiona szafa dębowa 51 6 desek dębowych 2 zestawy szat
Szafa tekowa 60 4 deski tekowe 3 zestawy szat
Reźbiona szafa tekowa 69 6 desek tekowych 4 zestawy szat
Szafa mahoniowa 78 4 deski mahoniowe 5 zestawów szat
Szafa pozłacana 87 4 deski mahoniowe, 1 płatek złota 6 zestawów szat
Szafa marmurowa 96 1 blok marmuru Wszystkie zestawy szat

Cape rackEdytuj

Na Wieszaku na peleryny mozna zawiesić rózne rodzaje peleryn, w tym Peleryny Osiagnięć.

Typ Poziom Materiały Przechowywanie
Wieszak dębowy 54 4 deski dębowe Wszystkie, oprócz Peleryn Osiągnięć
Wieszak tekowy 63 4 deski tekowe Wszystkie oraz jedna Peleryna Osiągnięć
Wieszak mahoniowy 72 4 deski mahoniowe Wszystkie oraz pięć Peleryn Osiągnięć
Wieszak pozłacany 81 4 deski mahoniowe, 1 płatek złota Wszystkie dziesięć pięć Peleryn Osiągnięć
Wieszak marmurowy 90 1 blok marmuru Wszystkie
Wieszak magiczny 99 1 magiczny kamień Wszystkie

Toy boxEdytuj

Pudło z zabawkami może pomieścić w sobie nagrody z wydarzeń świątecznych, takich jak Boże Narodzenie, Hallowe'en czy Wielkanoc. Przedmioty, którymi można handlować (np. party haty) nie mogą zostać schowane do pudeł.

Typ Poziom Materiały
Pudło dębowe 50 2 deski dębowe
Pudło tekowe 68 2 deski tekowe
Pudło mahoniowe 86 2 deski mahoniowe

Pomiędzy poszczególnymi pudłami nie ma rozróżnienia - do każdego można spakować dowolną ilość przedmiotów

Fancy dress boxEdytuj

Kufer z przebraniami jest używany do przechowywania nagród z niektórych losowych zdarzeń. Aby przechowywać wewnątrz którekolwiek przebranie należy wpierw skompletować cały zestaw. Można to zrobić wykonując losowe zdarzenia kilkukrotnie.

Typ Poziom Materiały Przechowywanie
Kufer dębowy 44 2 deski dębowe 2 typy przebrań
Kufer tekowy 62 2 deski tekowe 4 typy przebrań
Kufer mahoniowy 80 2 deski mahoniowe Wszystkie typy przebrań