Crafting

Crafting
Crafting.gif
Inna nazwa Craft
Data wydania 8 Maja 2001
Members Nie
Minimalny poziom
w rankingu
15
Gracze z
poziomem 99
56 751
Gracze z 200 mln
doświadczenia
65

Rzemiosło (ang. Crafting) - umiejętność dla graczy free-to-play. Pomimo nudnego i czasochłonnego trenowania jest bardzo przydatna. Dzięki niemu mozna robić pancerze, garnki, amulety, biżuterię i wiele innych przedmiotów. Wiadomo już że na nim zarabia się najwięcej.

1-10 Czas obcinania owiec i zalążki jubilerstwa
10-15 Czas produkcji pancerzy skórzanych.
16-20 lepsze pancerze ze skóry. Można szlifować szafiry
21-30 możliwość produkcji amuletów i symboli.
30-40 przy skillu 40 można wstąpić do crafting guild. Zaawansowane jubilerstwo.
40-45 Możliwość szlifowania diamentów. na f2p najdroższy kamień.

==

Trening ==
Trenowanie Craftingu jest bardzo czasochłonne lecz istnieje szybka[1] metoda na polepszenie się w tej umiejętności.

Trzeba spełnić następujące warunki:

*
Posiadać 28 lvl w Craftingu
*
Kupić lub zebrać 2000 krowich skór(cowhide)
*
Kupić igłę(needle) i nici(thread)
*
Posiadać 6000 coins
#
Najpierw chowamy cały ekwipunek do banku
#
Następnie wyjmujemy 27 skór i trochę pieniędzy (z 6000 sztuk złota)
#
Udajemy się przerobić to na twardą skóre do garbarni
#
Wkładamy gotowe skóry do banku
#
Powtarzamy czynności aż będziemy posiadali 2000 twardych skór.
#
Wyjmujemy igłę, nitkę i 26 skór.
#
Szyjemy hardlether body do wyczerpania skór i nici.
Jedna zbroja daje 35 doświadczenia. Za 2000 skór można zdobyć 70 000 punktów. Dzięki temu gracz awansuje z 28 na 52 poziom.

==

Wyroby z Gliny==
*
Musimy kupić albo wykuć glinę (clay).
*
Następnie zdobywamy wiadro, znajdujemy źródło wody, napełniamy wiadro wodą i wylewamy na glinę.
*
Mamy teraz mokrą glinę i jesteśmy gotowi do pracy.Idziemy np.do Barbarian Village obok Varrock, i wchodzimy w do budynku z piecem i kołowrotkiem.
Wyroby Z Gliny.jpg

w budynku z kołowrotkiem

*
Używamy Mokrą glinę na kołowrotku tak jak na obrazku.
Jeżeli dobiero zaczynasz trenować Crafting to możesz wybrać tylko jedno naczynie. Następnie trzeba naczynie wypalić w piecu który stoi obok kołowrotka (Pottery Oven) (na początku naczynia mogą się niszczyć).
Wyroby z Gliny.jpg

Wybór naczyń

Błąd rozszerzenia cite: Istnieje znacznik <ref>, ale nie odnaleziono znacznika <references/>