Fandom

RuneScape Wiki

Death rune

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Death rune

Death rune.png

Inna nazwa Deaths, death
Members: nie
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: tak
Wyposażenie: nie
Wysoka Alchemia: 108 coins
Niska Alchemia: 72 coins
Cena Wymiany: 416 coins
Cena sklepowa: 310 coins
Waga: 0kg
Examine: Used for medium level missile spells.
Destroy: -

Death rune (runa śmierci) runa używana w średniego poziomu zaklęciach typu missile. Runa może być tworzona w ołtarzu śmierci przez gracza na poziomie 65 Runecraftingu , co dostarcza 10 punktów doświadczenia. Jest to jedna z run, które nie mogą być tworzone przez graczy Free-to-play, lecz mimo to mogą oni jej używać. Może zostać zakupiona w sklepie runicznym Aubury'ego, otrzymana z zabitych przeciwników lub też zabrana z punktu spawnowania na Feldip Hills.

Ołtarz śmierci znajduje się w Świątyni Światła

Dorosłe koty mogą być wymieniane na 100 run śmierci u obywateli w West Ardougne.

ZaklęciaEdytuj

Runy śmierci są używane jedynie w ośmiu zaklęciach z podstawowej księgi zaklęć, lecz mimo to są uważane za dość potężne.

DarmoweEdytuj

Tylko MembersEdytuj

* Zaklęcia Rush, Burst, Blitz, oraz Barrage są częścią księgi zaklęć magii starożytnej, więc mogą być rzucane jedynie przez graczy, którzy ukończyli zadanie Desert Treasure i zmienili swoją księgę zaklęć na starożytną.
# Zaklęcia Vengeance Other i Vengeance są częścią magii lunarnej, więc mogą być rzucane jedynie przez graczy, którzy ukończyli zadanie Lunar Diplomacy i zmienili swoją księgę zaklęć na lunarną.

Więcej w Fandom

Losowa wiki