Fandom

RuneScape Wiki

Draynor Manor

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Położenie na Mapie świata
Wioska Barbarzyńców
Falador Draynor Manor Lumbridge
Draynor Village

Draynor Manor entrance.PNG

Dwór od frontu.

Draynor Manor to duży nawiedzony dwór znajdujący się na północ od Draynor Village. Mieszka tutaj Hrabia Wiktor Draynor Drakan. W dworze można zacząć misję Ernest the Chicken, a membersi mogą też rozpocząć Animal Magnetism.

Draynor Manor map.PNG

Draynor Manor na mapie świata.

Opis OgroduEdytuj

Wchodząc do dworu, trzeba przejść przez bramę znajdującą się na południe od niego, gdzie też znajduje się Veronica, szukająca swojego narzeczonego - Ernesta. U niej można rozpocząć misję Ernest the Chicken. Dalej, po drodze do dworu znajduje się nawiedzony ogród, w którym znajduje się kilka Nieumarłych drzew atakujących graczy, którzy przechodzą obok nich. Gracz uczy się je zniszczyć w misji Animal Magnetism. Można je odróżnić od pozostałych, normalnych drzew żółtą kropką na minimapie lub tekstem po ich przeanalizowaniu "Its bark is worse than its swipe" (Jego kora jest gorsza od jego trzepnięcia.). Podczas wędrówki po ogrodzie, można też być zaatakowanym przez korzenie, wówczas traci się ok. 20 hitpoints.

W zachodniej części ogrodu znajduje się pole, gdzie można uprawiać Belladonnę i kupa kompostu. Nieopodal znajduje się też fontanna pełna piranii - jest ona jednym z kluczowych elementów misji Ernest the Chicken. Oprócz tego, nieopodal można zerwać kapustę, która w przeciwieństwie do innych, smakuje lepiej i podwyższa tymczasowo poziom obrony o 1. Niedaleko można znaleźć też miejsce do hodowli rzepy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki