Duradel

Duradel
Duradel.png
Rasa: Człowiek
Members: Tak
Rola w zadaniu: Shilo Village
Lokacja: Miasto Shilo Village
Prowadzi sklep: Slayer Equipment
W. umiejętność: 50 Slayer, 100 Combat
W. zadanie: Shilo Village
Płeć brak danych
Examine He looks dangerous!
Inne informacje Najlepszy z Mistrzów, sprzedaje Slayer Skillcape.

Podczas WGS ginie z ręki Luciena.

pomoc - dokumentacja szablonu

Duradel jest najlepszym Slayer Masterem dla graczy, którzy nie ukończyli questa While Guthix Sleeps. Gracz musi mieć conajmniej 50 level Slayer i 100 combat level, aby dostać od niego zlecenie. Duradel przebywa na piętrze sklepu z rybami w Shilo Village. Aby dostać od niego zlecenie, trzeba najpierw ukończyć zadanie Shillo Village (quest). Podczas sceny z zadania While Guthix Sleeps (walka pomiędzy Lucienem a herosami) pokazany jest combat level mistrza - 197 lvl.

Jeżeli gracz ukończył zadanie Smoking Kills, jest nagradzany 15 punktami za każde skończone zlecenie, jeśli nie zmienił go u Turaela/Sprii. Gracz otrzymuje także 75 punktów co dziesiąte wykonane zlecenie i 225 punktów co pięćdziesiąte wykonane.

While Guthix Sleeps Edytuj

Durcio.png

Statua Duradela

Duradel odgrywał małą rolę w tym zadaniu, był jednym z ośmiu wojowników, którzy ochronili gracza przed Lucienem. Poległ razem z pięcioma osobami. Po walce zastępuje go Lapalok.

Po zapytaniu go w White Knight's Castle w trakcie zadania, jak przygotowuje się do walki, ujawnia, że był przetrzymywany w Shilo przez nieznanych wyższych władców i potrzebował specjalnej zgody (wydawało mu się, że komunikował się z nimi telepatycznie) żeby opuścić swoje miejsce pobytu. Poszedł na skróty i został najlepszym Slayer Masterem na tym świecie. Tak czy inaczej, Duradel nie mówi nic więcej o swojej przeszłości, a swoją tajemnicę zabrał do grobu.

Po ukończeniu While Guthix Sleeps, statua Duradela zostaje umieszczona obok posągu Turaela przed wejściem do Slayer Tower. Druga rzeźba zostaje postawiona obok jeziora w parku Falador.

Zlecenia Edytuj

Każdy gracz, który porozmawia o zleceniach z Duradelem, może dostać polecenie zabicia następująctych potworów:

Nazwa potwora Przewidywana ilość do zabicia Combat Level Slayer Exp
Aberrant spectre 130-199 96 90
Abyssal demon 130-199 124 150
Black demon 130-199 172 157
Black dragon 40-80 227 199.4
Bloodveld 130-199 76, 81 120, 134
Dagannoth 130-199 74, 88, 90, 92, 303 71, 86, 97, 120, 331
Dark beast 130-199 182 220
Dust devil 130-199 93 105
Fire giant 130-199 86 111
Gargoyle 130-199 111 105
Gorak 40-80 145, 149 112
Greater demon 130-199 92 87
Hellhound 130-199 122, 127 116
Iron dragon 40-80 189 173.2
Kalphite 130-199 28, 85, 141, 333 40, 90, 170, 535.6
Mithril Dragon 4-8 304 273
Nechryael 130-199 115 105
Scabarites 40-80
Skeletal Wyvern 40-80 140 210
Spiritual Mage 130-199 120, 122 85
Steel dragon 40-80 246 220.4
Suqah 40-80 111 106
Warped terrorbird 130-199 81, 143 154
Waterfiend 130-199 115 128

Cape of Achievement Edytuj

Duradel sprzedaje pelerynę każdemu graczowi, który posiada 99 Slayer za 99,000 sztuk złota. Po jego śmierci, sprzedaje ją Lapalok.

Ciekawostki Edytuj

Gdy gracz dostanie zlecenie i spyta Duradela o rady ("Got any tips for me?"), imię Duradel zostaje zmienione na "slayer_master_5_multi". Błąd gry nie pojawia się przy użyciu Enchanted Gem, Slayer ring i NPC Contact. Można ją zobaczyć tylko w trakcie rozmowy z Duradelem w cztery oczy.

Duradel glitch.png