Fandom

RuneScape Wiki

Dust rune

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Dust rune

Dust rune.PNG

Members: Tak
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: tak
Wyposażenie: nie
Wysoka Alchemia: 12 coins
Niska Alchemia: 8 coins
Cena Wymiany: 7 coins
Cena sklepowa: 1, 1, 15, 1 Pizazz points
Waga: 0kg
Examine: A combined Air and Earth Rune.
Destroy: Drop

Dust Rune (ang. Runa pyłu) to runa powstała w wyniku fuzji. Jest liczona jako dwie oddzielne runy: Ziemi i Wiatru. Tak więc wszelkie zaklęcia wymagające jednej Runy ziemi oraz jednej Runy wiatru można zatąpić Runą pyłu.

Produkcja Edytuj

Runę pyłu wytwarzać można przy wymaganym Runecrafting level 10 na dwa sposoby:

Gracze otrzymują 8,3 dośw. Runecrafting łącząc Runę ziemi przy ołtarzu Wiatru i 9 dośw. łącząc Runę wiatru na ołtarzu Ziemi. W procesie łączenia szansa na powodzenie wynosi 50% (lub 100%, jeśli gracz ma na sobie Naszyjnik wiążący) i dany Talizman zostaje zużyty (chyba, że gracz używa zaklęcia Magii Lunarnej Magic imbue).

Łupy Edytuj

Runy pyłu są wyrzucane przez Flesh crawlers, Spiritual mages i z wszystkich typów posągów w sali tronowej Bandosa.

Ciekawostki Edytuj

  • Jak w przypadku wszystkich kombinacji run, największa kwota potrzebna do czaru to 30, dla zaklęcia Orb Charge.
  • Obecnie są to najtańsze połączenia run i są rzeczywiście tańsze niż runy Ziemi i Wiatru razem.
  • Był kiedyś bug, w którym zużywają się 2 Dust Runy, jeśli masz więcej niż jedną Dust Runę, podczas używania czaru Teleport to House. Glitch został naprawiony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki