Farming

Farming
Farming.gif
Inna nazwa Farm
Data wydania 11 Lipiec 2005
Members Nie
Minimalny poziom
w rankingu
15
Gracze z
poziomem 99
51 129
Gracze z 200 mln
doświadczenia
149

Rolnictwo jest umiejętnością dostępną jedynie dla graczy pay-to-play i polega na sadzeniu nasion warzyw, owoców czy drzew i zbieraniu plonów.

Gracze zaczynają od zdobycia nasion, które potem sadzą na odpowiednich grządkach. Po upływie odpowiedniego dla danej rośliny czasu można zebrać plony, pod warunkiem, że wcześniej one nie zwiędły. Rośliny rosną, nawet wtedy kiedy gracz nie jest zalogowany w grze, co oznacza, że można je zebrać w każdej chwili.

Umiejętność ta została wydana 11 lipca 2005. Obecnie aby zaistnieć w rankingu trzeba mieć co najmniej poziom 30 rolnictwa.

PoczątkiEdytuj

Dobrym pomysłem na rozpoczęcie przygody z tą umiejętnością jest ukończenie misji Fairytale I - Growing Pains, po której z poziomu 1 można uzyskać poziom 17.

NarzędziaEdytuj

Narzędzia potrzebne do uprawy mozna zakupić w odpowiednich sklepach lub na Wielkiej Wymianie.

PodstawoweEdytuj

GrządkiEdytuj

Grządki rozmieszczone są po całym świecie gry. Można je podzielić na różne kategorie, ze względu na sadzone na nich rośliny.

Lokacje grządek Edytuj

Więcej w: Lokacje grządek.