Fandom

RuneScape Wiki

Flax

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Len

Flax.png

Members: tak
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: nie
Wyposażenie: nie
Wysoka Alchemia: 3 coins
Niska Alchemia: 2 coins
Cena Wymiany: 87 coins
Cena sklepowa: 3 coins
Waga: 0,5kg
Examine: A plant cultivated for fibres.
Destroy: Drop

Flax (ang. len) roślina używana przez membersów z Crafting level 10 na kołowrotku do wytworzenia cięciwy łuku, za co otrzymuje się 15 dośw. Crafting. Możliwe jest zebranie kilka sztuk lnu z jednej rośliny.

Len można znaleźć w różnych miejscach na obszarze tylko dla graczy P2P:

Len to całkiem przydatny przedmiot, ponieważ można z niego zrobić cięciwę łuku, która jest przydatna w Fletching i dość sporo kosztuje, przy czym szybko się ją sprzedaje. Sam len nie jest tak żwawo kupowany jak cięciwa.

Dawniej len był najczęstszą ofiarą botów, ze względu na zyski i to, że len jest zbierany luzem.

StrategieEdytuj

  • Prawdopodobnie najlepszym miejscem do zbierania lnu jest Lletya, ponieważ pole lnu znajduje się tam najbliżej banku. Jedynym minusem jest to, że gracz musi rozpocząć quest Mourning's Ends Part I zanim wejdzie do Lletyi.
  • Najlepszym wyborem po Lletyi jest Tree Gnome Stronghold, gdyż dostęp tutaj ma każdy members i ponadto bank znajduje się również blisko, tuż obok Agility course.
  • Chociaż dalej od banku, plantacja w południowo wschodnim Seers' Village jest kolejną możliwą opcją, dostępną wszystkim graczą P2P. Zajście do banku i z powrotem zajmuje tutaj około 1 minutę.
  • Gracz zyskuje len szybciej niż trwa animacja podnoszenia.
    Flax wild.png

    Pole lnu

    Flax1.png

    Gracz podnoszący len

  • Jeśli planujesz zamianę lnu w cięciwę łuku od razu po jego zebraniu, to w Seers' Village blisko pola lnu znajdziesz kołowrotek.
  • Najlepszym miejscem do przędzenia lnu jest Neitiznot. Kołowrotek jest jedno kliknięcie dalej od banku a drzwi są tam zawsze otwarte.
  • Rośliny lnu w grządkach kwiatów Taverley są umiejscowione dość blisko banku Falador.
  • Jeśli gracz ukończył Seers' Village Diary, może otrzymać30, 60 lub 120 darmowego lnu dziennie od Geoffrey po ukończeniu zestawów zadań i podczas rozmowy z nim w założonym Seers' Headband. Noszenie w pełni ulepszonego headband podczas przędzenia lnu w Seers' Village, znacznie przyśpiesza ten proces.

Więcej w Fandom

Losowa wiki