Fremennik Slayer Dungeon

Fremennik Slayer Dungeon jest położone na wschód od miasta Rellekka, aby zabić tamtejsze potwory, należy mieć odpowiedni Slayer level. Dungeon został wprowadzony 26 stycznia 2005 roku podczas Slayer Skill Update.

Dojście do Dungeona Edytuj

Jest kilka sposobów na szybkie dojście do tego miejsca.

Mapa Edytuj

Slayer dungeon map2.png

Mapa Fremennik Slayer Dungeon

Przegląd Edytuj

Uwaga: Wszystkie potwory aż do ostatniej komnaty NIE SĄ agresywne.

  1. W pierwszym pomieszczeniu znajdują się Cave Crawlers (aby je zabić, gracz potrzebuje 10 levelu Slayer). Znajduje się tutaj także Agility shortcut, który prowadzi do Pyrefiends (wymagany 81 level Agility).
  2. W drugim pomieszczeniu znajdują się Rockslugs - do zabicia gracz potrzebuje 20 levelu Slayer oraz Bag od Salt.
  3. W trzecim pomieszczeniu znajdują się Cockatrice - aby je zabić, gracz potrzebuje 25 levelu Slayer oraz Mirror Shield - bez tej tarczy spadną statystyki atakującego. Warto je zabijać, ponieważ ich częstym dropem są Clue Scrolls - level 2.
  4. W czwartym pomieszczeniu znajdują się Pyrefiends, które mogą być zabijane od 30 levelu Slayer. Ich atak oparty jest na magii, więc zaleca się noszenie dragonhide armour. Znajdujący się tutaj skrót wymaga 81 levelu Agility, prowadzi to pierwszej komnaty. Tak jak Cockatrice, często wyrzucaja Clue Scrolls - level 2.
  5. W piątym pomieszczeniu znajdują się Basiliski - do ich zabicia potrzebny jest 40 level Slayer oraz Mirror Shield. Jest tam jeden Safe Spot - na wschodniej ścianie. Gracze z 62 Agility level, mogą użyć skrótu prowadzącego do Turothów. Wchodząc do tego pomieszczenia, odblokowuje się piosenka - The Slayer to Masquerade
  6. W szóstym pomieszczeniu znajdują się Jellies, które wymagają 52 levelu Slayer do zabicia. Tak jak Pyrefiendy, ich atak jest oparty na magii, więc zalecane jest ubieranie się w rzeczy, które zapewniają dużą obronę przed magią. Wyrzucają Clue Scrolls - level 3.
  7. W przedostatnim pomieszczeniu znajdują się Turothy, aby je zabić, potrzeba 55 levelu Slayer. Da się im zadać obrażenia używając określonych broni - Leaf Bladed Spear, Leaf-Bladed Sword, Broad Arrows, Broad-tipped Bolts oraz zaklęcia Magic Dart. Agility Shortcut wymaga 62 levelu Agility i prowadzi do komnaty z Basiliskami. Nie ma tutaj Safe Spotów.
  8. W ósmym i zarazem ostatnim pomieszczeniu znajdują się Kuraski. Są to jedyne agresywne potwory w całym dungeonie i wymagają 70 levelu Slayer do zabicia. Tak jak Turothy, można je zabić jedynie za pomocą Leaf Bladed Spear, Leaf-Bladed Sword, Broad Arrows, Broad-tipped Bolts oraz zaklęcia Magic Dart.

Każde z wyżej wymienionych potworów, wyrzucają części Mystic Robes.

Zobacz także Edytuj