Fandom

RuneScape Wiki

Goblin Diplomacy

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Data wydania: 8 Maja 2001
Start: Goblin Village na północ od Falador, porozmawiaj z generałami Bentnoze i Wartface
Trudność: 1
Długość: Średni (lub, jeśli przygotowałeś wszystkie przedmioty wcześniej - Bardzo krótki)
Members?: Nie
Wymagania: Brak
Potrzebne przedmioty: Pomarańczowy (lub żółty i czerwony) i Niebieski barwnik oraz 3 Goblińske mundury
Warning.svg
Uwaga!
Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące fabuły i/lub zakończenia. Nie czytaj, jeśli nie chcesz popsuć sobie zabawy!

Solucja Edytuj

Gobliny są na krawędzi wojny domowej. A wszystko to przez kłótnię generałów o kolory mundurów. Generał Bentnoze chce, żeby mundury były czerwone. Natomiast Wartface chce, żeby były zielone. Twoim zadaniem jest oczywiście roztrzygnięcie tego sporu.

PrzygotowaniaEdytuj

Zanim rozpoczniesz zadanie musisz przygotować kilka rzeczy. Po pierwsze, trzy sztuki zwykłych, brązowych goblińskich mundurów. Po drugie, Barwiniki w dwóch kolorach: pomarańczowym i niebieskim. Barwnik pomarańczowy można uzyskać przez wymieszanie czerwonego i żółtego. Barwniki można kupić lub zlecić ich wykonanie Aggie - wiedźmie z Draynor Village.

  • Udaj się do wioski. Dom Aggie znajduje się przy małym placu.
  • Porozmawiaj z wiedźmą i wypytaj ją o składniki barwnika czerwonego, żółtego i niebieskiego. Wszystko co potrzebne do ich wykonania to:
  • Oto, jak zdobyć wszystkie składniki:
    Jagody
    Udaj się na połundiowy wschód od Varrock, pod miejskie mury. Odszukaj krzaki jagód czerwonych (nie pomyl ich z różowymi jagodami cadava, które są trujące) i zbierz trzy.
    Cebula
    Skieruj się w stronę farmy Freda i wejdź na jego poletko. Zabierz dwie cebule.
    Urzet
    Idź do parku Falador i porozmawiaj z Wysonem. Spytaj go o liście urzetu. Jako cenę, którą jesteś gotów zapłacić, wybierz najwyższą - 20 sztuk złota. Wyson wręczy Ci dwa liście urzetu w nagrodę za hojność.
  • Wróć do Aggie i oddaj jej wszystkie składniki po kolei.
  • Teraz zmieszaj barwnik żółty z czerwonym, by otrzymać pomarańczowy.

Jeśli nie chcesz robić barwników sam, możesz je kupić przez Wymianę. Takie rozwiązanie jest jednak o 370-560 sztuk złota droższe.

KompromisEdytuj

Skoro masz już wszystko, czego Ci potrzeba, udaj się do wioski goblinów. Wejdź do budynku generałów i rozpocznij rozmowę z jednym z nich. Jak już wspomniano wcześniej, twoje zadanie to pogodzenie Bentnoze'a i Wartface'a i zapobiegnięcie wojnie domowej.

Zaproponuj generałom mundury w innym kolorze niż czerwony i zielony. Niech będzie pomarańczowy. Generałom spodoba się ten pomysł i poproszą Cię o jeden egzemplarz.

Zabarw jeden z mundurów na kolor pomarańczowy i pokaż go generałom. Obejrzyj sekwencję filmową. Generałom najwyraźniej nie spodobał się nowy mundur. Wspólnie stwierdzają, że chcieliby zobaczyć niebieski. Zabarw więc drugi mundur barwnikiem niebieskim i oddaj goblinom. Po kolejnym przerywniku okazuje się, że ten także się nie podoba. Kolejną zachcianką Bentnoze'a i Wartface'a jest mundur brązowy. Oddaj im pozostały, niezabarwiony mundur i zobacz finalną sekwencję. Tym razem obaj generałowie są zadowoleni. Uznają że "nowy" stary ubiór jest najlepszy ze wszystkich. Ich kłótnia o barwy wojenne i ryzyko wojny domowej odchodzi do przeszłości.

Nagrody Edytuj

Goblin Diplomacy.PNG

MuzykaEdytuj

Odblokowywane ścieżki dźwiękowe:

Więcej w Fandom

Losowa wiki