Fandom

RuneScape Wiki

Gunnar's Ground

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Data wydania: 21 września 2010
Start: Wioska Barbarzyńców, porozmawiaj z siedzącym pod wejściem Dororanem
Trudność: 1
Długość: Bardzo krótki
Members?: nie
Wymagania: 5 poziom Crafting
Potrzebne przedmioty: brak
Warning.svg
Uwaga!
Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące fabuły i/lub zakończenia. Nie czytaj, jeśli nie chcesz popsuć sobie zabawy!

SolucjaEdytuj

W trakcie rozmowy z Dororanem, krasnoludem-poetą dowiadujemy się, że kocha on pewną dziewczynę z wioski barbarzyńców. Jednak pragnie, by przed spotkaniem poznała go ona jako wspaniałego poetę. Prosi nas o przekazanie jej prezentu — pierścienia z najczystszego złota. Wręcza nam wiersz miłosny i odsyła do Jeffery'a w Edgeville.

Jeffrey, choć niechętnie, zgadza się na wymianę. Oddajemy mu wiersz i wracamy z pierścieniem do Dororana. Poeta chce, byśmy wygrawerowali na podarunku kilka słów. Wręcza nam dłuto, którego należy użyć na pierścieniu, a następnie wysyła z naszym dziełem do Gudrun, jego wybranki.

Wchodzimy do wioski, gdzie jesteśmy świadkami kłótni między Gudrun a jednym z barbarzyńców. Pokazujemy dziewczynie pierścień i mówimy, że jest to prezent od cichego wielbiciela. Nie wspominamy na razie, że adorator jest krasnoludem. Gudrun jest zachwycona, jednak obawia się, że jej ojciec — Gunthor — nie podziela jej entuzjazmu. Odbywamy rozmowę z Gunthorem, który przebywa w wielkiej sali. Przywódca barbarzyńców nie jest skory do rozmów — powołuje się jedynie na Gunnara, założyciela wioski.

Wracamy do Dororana. Krasnolud postanawia napisać poemat sławiący Gunnara, by zjednać sobie ojca Gudrun. W trakcie pisania dzieła poeta będzie potrzebował naszej pomocy w doborze słów. Właściwe odpowiedzi są następujące:

  1. Stray
  2. Threat
  3. Swept to war

Kompletny tekst poematu przekazujemy Gudrun, by wyrecytowała go ojcu. Rozpocznie się krótka scena, w której Gunthor zmienia zdanie.

NagrodyEdytuj

Gunnar's Ground reward.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki