Fandom

RuneScape Wiki

Hallowe'en Event 2008

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Event Hallowe'en 2008 rozpoczął się 28 października - tego samego dnia, w którym wydano Swept Away. event powinien się skończyć około 11 listopada[1].

Ogólne informacjeEdytuj

Zanim przystąpisz do zbierania słodyczy, musisz się odpowiednio ubrać. Ofiary trick-or-treating poinformują Cię, czy twój kostium jest dość dobry. Do zabawy wymagane są conajmniej dwa elementy kostiumu. Najprostrzy i najtańszy kostium, jaki można mieć to biały fartuch ze sklepu Gerranta (darmowy) i czarny kapelusz maga/czarownicy zakupiony u Betty (koszt 3 sztuki złota).

  • Event możesz rozpocząć u Maggie - wędrownej czarownicy zlecającej również zadanie Swept Away.
  • Wendy, uczennica Maggie udzieli Ci porad odnośnie kostiumu, a także umożliwi rozpoczęcie mini-questu Purple cat.
  • Trogs - fioletowy kot Maggie - poinformuje Cię, ile aktualnie masz na sobie elementów liczonych jako kostium.
  • Emotka "Trick" jest potrzebna, gdy przy zabawie w trick-or-treat twoja ofiara wybierze sztuczkę. Aby odblokować emotkę musisz zajrzeć do kotła Maggie. Jeśli to twoje pierwsze Hallowe'en, odblokujesz także emotki Scared i Zombie hand.

Trick-or-treatingEdytuj

Skoro skompletowałeś już kostium, pora przystąpić do zabawy. Aby uzyskać cukierki od NPC-ów musisz kliknąć na nich PPM i wybrać opcję "Trick or Treat". Jeśli zamierzasz zebrać słodycze dla Maggie, upewnij się, że odblokowałeś emotkę "trick" i rozmawiałeś z Wendy.

Twoimi ofiarami mogą być tylko wybrani NPC. Wszystkie postacie, które można zabić (jak mężczyźni i kobiety) nie rozdają cukierków. W sumie osób biorących udział w zabawie jest 27:

Wszystkie osoby z listy mogą ponownie dać Ci cukierki dopiero po upływie kilku minut.

CukierkiEdytuj

Od NPC-ów możesz otrzymać trzy rodzaje słodyczy. Wszystkie są niewymienialne i leczą 3 punkty zdrowia po zjedzeniu. Cukierki zalegające w twoim banku lub ekwipunku znikną po zakończeniu eventu. Rodzaje cukierków:

Jeśli nie zdobyłeś wszystkich cukierków, jakie chciałeś, możesz spróbować ponownie za kilka minut.

NagrodyEdytuj

Gdy przyniesiesz Maggie odpowiednie cukierki otrzymasz nagrodę. Postacie męskie otrzymają strój czarownika, a żeńskie strój wiedźmy[2]. Elementy strojów to:

Porcje cukierków można zanosić wiedźmie po kolei, jednak musi ona dostać wszystkie cukierki danego typu na raz, gdyż jak mówi "chce zjeść wszystkie od razu".

Oprócz stroju nagrodą jest także emotka "Trick", oraz sama satysfakcja z wykonania eventu.

Przypisy

  1. Eventy świąteczne trwają zazwyczaj 2 tygodnie
  2. Jeśli gracz zmieni płeć swojej postaci, części stroju zostaną zmienione w odpowiednie dla jego nowej płci po ich założeniu

Więcej w Fandom

Losowa wiki