Fandom

RuneScape Wiki

Hallowe'en event 2011

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Deathcon II to event nawiązujący do ostatniej aktualizacji RuneScape, związanej z wprowadzeniem klanowych Cytadel. Jego akcja toczy się właśnie na jednej z nich, należącej do znanego nam już doskonale z ubiegłorocznych Hallowe'en - Ponurego Żniwiarza.

Data wydania: 17 Październik 2011
Start: Wschód od Clan Camp, tuż przy wejściu. Porozmawiaj z Frankiem.
Trudność: 2
Długość: Średni
Members?: nie (dodatkową nagrodę otrzymują jednak tylko oni)
Wymagania: brak
Potrzebne przedmioty: brak
Warning.svg
Uwaga!
Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące fabuły i/lub zakończenia. Nie czytaj, jeśli nie chcesz popsuć sobie zabawy!

SolucjaEdytuj

Po rozmowie z Frankiem dowiadujemy się nieco więcej na temat naszego zadania i otrzymujemy Deathcon lanyard, naszyjnik, umożliwiający wstęp do fortecy Ponurego Żniwiarza. Dostać się do niej można, przechodząc przez portal znajdujący się tuż obok.

Mówiący posągEdytuj

Podążając wzdłuż ścieżki natrafiamy na żywą statuę o imieniu Beauty. Z rozmowy z nią wynika, że musimy ustawić pomniki, jako ozdoby, przy wejściu. Jednak na początku trzeba przyporządkować je dla każdego osobnego członka klanu Żniwiarza. Poprawne wybory przedstawia poniższa lista:

  • Pestilence - Skeleton
  • Frank - Glacor
  • Death - Green Dragon
  • Famine - Giant Spider
  • War - Demon Warlord

Następnie czeka nas umieszczenie ich na odpowiednich miejscach, przy portalu. O każdej pozycji poszczególnego pomnika decyduje wypowiedź Beauty. Prawidłowe umiejscowienie:

Halowe'en Event statues.png

Przedstawienie na obrazku.

  1. (Północ) - Pestilence
  2. (Północny wschód) - Frank
  3. (Wschód) - Death
  4. (Południowy wschód) - Famine
  5. (Południe) - War

Na koniec, rozmawiamy ponownie z Beauty.

Pająk InfinityEdytuj

Halowe'en Event dancefloor.png

Gotowe ułożenie świateł.

Podążając dalej, wchodzimy za mury zamkowe, a następnie do twierdzy. Stamtąd udajemy się na wyższe piętro i rozmawiamy z pająkiem Infinity. Jest ona DJ'em, a z rozmowy okazuje się, że jest jej potrzebna pomoc w włączeniu podświetlenia parkietu i zarazem ułożenia z niego obrazka. Otrzymamy od niej potrzebną do wykonania tego instrukcję. Na obrazku prezentuje się skończone dzieło.

Sztuczne ognieEdytuj

Halowe'en Event fireworks.png

Najkorzystniejsza kolejność.

Po skończeniu, idziemy na dach. Spotykamy tam Franka wraz z jego kurą o imieniu Horses. Frank zleca nam zadanie odpalenia fajerwerków ze szczytu zamku za pomocą jego kury. Wystarczy, że dotknie ona lontu i automatycznie spowoduje wystrzał rakiety, gdyż stale pali się jej ogon. Jednak Horses porusza się jedynie w sposób porównywalny do konia z szachów - w kształcie litery "L" - lecz nie może przeskakiwać przez przeszkody. Obok widnieje sekwencja 30 ruchów do wykonania w celu ukończenia zadania.

ZakończenieEdytuj

Kierujemy się z powrotem do początkowej ścieżki i następnie do namiotu Ponurego Żniwiarza. Wręczy on nam nagrodę za pomoc trzem członkom jego klanu.

NagrodaEdytuj

Halowe'en Event reward.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki