FANDOM

Hemenster
Hemenster mapa.png
Inna nazwa: brak
Królestwo Kandarin
Members? Tak
Banki 0
Ołtarze 0
Muzyka Lasting
Przywódca/Król brak
Teleportacja brak
Gildie niedaleko Gildia Rybołówstwa
i Gildia Łucznictwa
Mieszkańcy Ludzie i jeden Wampir
Położenie na Mapie świata
Bory McGrubora
Gildia Łucznictwa Hemenster Gildia Rybołówstwa
Wschodnie Ardougne

Hemenster to nieduża wioska położona na północy królestwa Kandarin. Składa się z kilku budynków położonych wzdłuż drogi wiodącej między Wioską Jasnowidzów, a Wschodnim Ardougne. Hemenster jest głównie znane z misji Fishing Contest, której przeważająca część odbywa się właśnie w tej wiosce.

Główne atrakcjeEdytuj

Głównymi atrakcjami wioski są położone nieopodal dwie gildie - Rybołówstwa i Łucznictwa. Oprócz tego, w wiosce odbywa się konkurs rybacki, którego musimy wygrać w misji Fishing Contest. Warto podkreślić, że aby dostać się do odgrodzonej części Hemenster, trzeba mieć specjalną przepustkę, którą zdobywamy podczas wcześniej opisanego questa. Oprócz tego, w domach znajduje się kuchenka oraz kilka kowadeł.

MieszkańcyEdytuj

Hemenster jest zamieszkiwane przez kilka osób, większość z nich bierze udział w konkursie w zamkniętej części wioski. W domu na północy miejscowości zamieszkuje Dziadek Jack, który odgrywa znaczącą rolę w misji Fishing Contest. Do obsługi konkursu należą Morris, który sprawdza wejściówki na konkurs, Bonzo - juror oraz trzej uczestnicy konkursu - Joshua, Duży Dave i Złowrogi Nieznajomy, który jest wampirem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki