FANDOM

High Level Alchemy
High Level Alchemy icon.png
Members nie
Level 55
Runy
Księga zaklęć standardowa
Doświadczenie 65
Quest nie

Alchemia Wysokiego Poziomu to zaklęcie służące do zamiany przedmiotu w złoto. Gracz używający tego czaru otrzymuje około 50% więcej złota niż sprzedając przedmiot w sklepie lub używając Alchemii Niskopoziomowej. Alchemia (niska i wysoka) może być użyta zarówno na notach jak i normalnych przedmiotach.

Użycie alchemii jest popularną wśród graczy średnich i zaawansoawnych metodą treningu magii polegającą na alchemizowaniu wykonanych wcześniej wartościowych przedmiotów. Gracz może na przykład zakupić lub zrobić cisowe łuki i rzucić na nie zaklęcie Alchemii Wysokiego Poziomu. W tym przypadku trening pochłania około 290 sztuk złota, lub przynosi zysk, jeśli gracz wykonał łuki samemu. Darmowym graczom warto polecić alchemię tarcz kwadratowych z runitu. Wiele zależy od aktualnych cen w Grand Exchange. Całkowite straty ponoszone na zakupie ich i run to około 20 sztuk złota na każdą tarczę. Innym polecanym przedmiotem jest green d'hide body oraz ruby amulet, którego cena rynkowa różni się aż o 110 monet od kwoty po wykonaniu czaru.

W RuneScape Classic rzucenie zaklęcia na przedmiot w postaci notki alchemizowało cały stos na raz.

To jest jedynie zalążek artykułu. Jeśli potrafisz – rozbuduj go.
Informacje zawarte na tej stronie są niepełne, dlatego otrzymała ona status zalążka. Po uzupełnieniu tej strony usuń szablon {{stub}} z jej kodu źródłowego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki