Fandom

RuneScape Wiki

Holy Grail

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Data wydania: Nieznana
Start: Porozmawiaj z Królem Arturem w zamku Camelot.
Trudność: 3
Długość: dosyć długi
Members?: tak
Wymagania: 20 level ataku

Umiejętność zabicia 120 levela

Ukończona misja Merlin's Crystal

Potrzebne przedmioty: Przynajmniej 120 monet

Broń i zbroja

Jedzenie

Excalibur

Misja Edytuj

Rozpoczęcie Edytuj

  • Porozmawiaj z Królem Arturem. Powie ci on o Świętym Graalu i skieruje do Merlina.
  • Wejdź po schodach na górę. Porozmawiaj z Merlinem. Podpowie abyś porozmawiał z "kimś na Świętej Wyspie" i Galahadem.
  • Teraz wybierz się na Entranę, więc nie zabieraj ze sobą broni ani zbroi. Możesz dostać się na wyspę łodzią w Porcie Sarim (należy porozmawiać z mnichem) lub teleportować się do Ołtarza Prawa.
  • Porozmawiaj z księdzem w kościele. Powie on, że Święto Graala już tam nie ma. Wtedy pojawi się dziwna staruszka i powie, że Król Rybaków ma kłopoty i będziesz musiał odnaleźć 6 tajemniczych posągów i udać się do miejsca, na które wskazują oraz użyć Magicznego gwizdka. Odnalezienie posągów nie jest niezbędne do ukończenia misji.

Pomagając Królowi Rybaków Edytuj

  • Udaj się do Galahada i porozmawiaj z nim. Znajduje się on w budynku na zachód od Lasu McGrubor. Zapytaj go dlaczego opuścił Królestwo Rybaków, a da ci Świętą papierową serwetkę.
  • Następnie wejdź na trzecie piętro Posiadłości Draynor i udaj się do pokoju na południu. Musisz mieć ze sobą serwetkę, inaczej nie zobaczysz gwizdka. Podnieś dwa Magiczne gwizdki i pamiętaj, że nie widać ich jeśli nie jest się w pokoju.
  • Przygotuj się do walki. Weź ze sobą magiczne gwizdki, Excalibur, broń i zbroję, a jeśli się obawiasz to również jedzenie. Udaj się na północny-zachód od Brimhaven i na na północ od kopalni złota, gdzie stoi wieża. Ustań pod nią i dmuchnij w gwizdek, a zostaniesz przeniesiony do Królestwa Rybaków.
  • Teraz musisz przekroczyć most i porozmawiać z Królem Rybaków. Na drodze stanie ci jednak Kolosalny Czarny Rycerz, z którym przyjdzie ci się zmierzyć. Pamiętaj, że kiedy będzie już znacznie osłabiony, ostateczny cios musisz zadać Excaliburem.
  • Po zabiciu rycerza przejdź przez most i porozmawiaj z królem. Zapytaj go jak dostać się do zamku.
  • Udając się wzgórzem do zamku podnieś Grail bell. Zadzwoń nim, a znajdziesz się wewnątrz zamku.
  • Wejdź na górę i porozmawiaj z królem. Jest on bardzo chory i chciałby jeszcze raz zobaczyć swojego syna. Nazywa się on Percival i jest jednym z rycerzy okrągłego stołu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki