Fandom

RuneScape Wiki

Imp Catcher

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ten artykuł wymaga dopracowania.
Oto co należy w nim dodać lub zmienić:
  • Dodać grafikę - zwój z nagrodami

Więcej informacji można znaleźć na stronie dyskusji.

Data wydania: 16 lutego 2001
Start: Wizards' Tower, ostatnie piętro, porozmawiaj z Magiem Mizgogiem
Trudność: 1
Długość: Krótki-Długi
Members?: Nie
Wymagania: umiejętność zabijania chochlików (poziom 2)
Potrzebne przedmioty: Czarny, Czerwony, Żółty i Biały koralik lub około 3000 sztuk złota
Warning.svg
Uwaga!
Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące fabuły i/lub zakończenia. Nie czytaj, jeśli nie chcesz popsuć sobie zabawy!

SolucjaEdytuj

Udaj się do Wizards' Tower. Najpierw idź ścieżką na południe od Draynor Village, a następnie przejdź przez długi, kamienny most. Wejdź do budynku na wyspie i udaj się schodami na drugie piętro. Porozmawiaj z Magiem Mizgogiem i zadaj mu kilka pytań. Dowiesz się, że mag potrzebuje twojej pomocy. Jego sąsiad Grayzag nasłał na niego chochliki, a te okradły Mizgoga i rozbiegły się po świecie. Chochliki nie zabrały dużo cennych rzeczy, ale ukradły cztery magiczne koraliki maga. Twoim zadaniem jest je odzyskać. Mizgog chce spowrotem:

Koraliki są łupem losowo pozostawianym po chochlikach. Te można spotkać prawie wszędzie na terenie free-to-play. Najlepszym miejscem do polowania na irytujące stwory jest wyspa Karamja. Te małe demony występują tu licznie, ale przebywają w otoczeniu skorpionów. Jeśli masz poziom poniżej 29, poszukaj potworków wokół bram Falador i na obrzeżach Lumbridge. Przy południowej bramie Falador znajdują się 3 punkty odradzania się chochlików. Jest to także teren multicombat, więc możesz poprosić o pomoc przyjaciela.

Chochliki mają zwyczaj uciekania w trakcie walki. Posługują się w tym celu teleportacją, co czyni walki z nimi irytującymi i kłopotliwymi. Nie denerwuj się więc i morduj je tak długo, aż zdobędziesz wszystkie koraliki.

Alternatywa dla walkiEdytuj

W przeciwieństwie do wielu innych przedmiotów z questów, koraliki mogą być przedmiotem handlu dowolnego rodzaju. Jeśli nie chcesz marnować czasu na walkę, możesz poszukać koralików w sklepach, u innych graczy lub spróbować kupić je przez Wymianę.

Kiedy zdobędziesz już wszystkie cztery koraliki, wróć do Mizgoga. Obejrzysz krótki przerywnik filmowy i otrzymasz nagrodę.

Quest ukończony.

NagrodyEdytuj

Plik:Imp Catcher rewards.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki