Fandom

RuneScape Wiki

Mahjarrat

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Mahjarrat to rasa rządząca wojną. Powstała w świecie Freneskae, a do Gielinoru sprowadził ją bóg Icthlarin, jednak szybko Mahjarrat stali się wojownikami Zarosa.

Zamorak (który był wtedy Mahjarrat) , zbuntował się przeciw swojemu władcy i stał się wodzem reszty Mahjarrat i jest nim aż do dziś.

Obecnie wielu Mahjarrat udało się na północ, by wziąć udział w tajemniczym Rytuale

Żyjący MahjarratEdytuj

AnthanakosEdytuj

Anthanakos pojawia się w zadaniu Enakhra`s Lament. Jest dalej lojalny Zarosowi. Nienawidzi Enakhry i chce ją osobiście zabić.

Po zadaniu teleportował się na północ.

AzzanadraEdytuj

Azzanadra jest jednym z najmocniejszych Mahjarrat. Jest lojalny Zarosowi i nienawidzi wszystkich Mahjarrat którzy przeszli na stronę Zamoraka. Włada Magią Starożytną. Występuje w misjach:

BilrachEdytuj

Bilrach jest lojalny Zamorakowi. Jest twórcą podziemi Daemonheimu. Nie jest zbyt mocnym Mahjarrat, ale też nie słabym. Dużo ludzi wierzy że Bilrach jest Nomandem z zadania Nomand`s Requiem.

EnakhraEdytuj

Enakhra jest jedyną żyjącą kobietą Mahjarrat. Jest lojalna Zamorakowi. W zadaniu Enakhra`s Lament stoczyła walkę z Anthanakosem. Nienawidzi go z całego serca.

HazeelEdytuj

Hazeel występuje z queście Hazeel Cult. Jest dla Zamoraka niczym brat. Jest jednym z najsilniejszych Mahjarrat. Występuje w regionach Ardougne.

JhallanEdytuj

Jhallan jest bardzo słabym Mahjarrat. Jest lojalny Zarosowi i występuje w queście The Tale of the Muspah.

General KhazardEdytuj

Generał Khazard to najmłodszy z Mahjarrat. Jest on lojalny Zamorakowi. Jego matką była Palkeera. Okoliczności jej śmierci nie są znane.

KharsaiEdytuj

Kharsai ma średnią moc. Jest lojalny Zarosowi. Zaginą po Siedemnastym Ritualu. Nie wiadomo gdzie mieszka. Mahjarrat lojalni Zamorakowi mają nadzieję że zmarł.

LucienEdytuj

Lucien to jeden z najsilniejszych Mahjarrat. Jest nekromantą i kuzynem Zemouregala. Występuje w zadaniach:

Ma dom między Edgeville i Grand Exchange przebywa też w barze w Ardougne. Lucien wykradł (z pomocą gracza) Kostur Armadyla. W zadaniu While Guthix Sleeps zabił Hazelmere i wielu innych NPC.

SliskeEdytuj

Sliske to potężny Mahjarrat lojalny Zarosowi. Miejsce jego pobytu jest nieznane.

WahisietelEdytuj

Wahisietel jest Mahjarratem o średniej mocy. Możliwe że jest lojalny Zarosowi i jest on Ali the Wise.

ZemouregalEdytuj

Zemouregal to kuzyn Luciena. To nekromanta i jeden z najsilniejszych Mahjarrat. Występował w Defender of Varrock , gdzie zamierzał napaść Varrock. Występuje w The North albo w Chaos Temple Dungeon.

Martwi MahjarratEdytuj

LamistardEdytuj

Umarł w Szesnastym Rytuale.

MizzarchEdytuj

Zmarł w Piętnastym Rytuale.

PalkeeraEdytuj

Palkeera była matką Generała Khazarda. Zmarła z nieznanych powodów.

RalvashEdytuj

Umarł w Siedemnastym Rytuale.

Inni MahjarratEdytuj

ZamorakEdytuj

Zamorak był Mahjarrat, ale stał się bogiem kiedy pokonał Zarosa.

Zadania w których występowali MahjarratEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki