Fandom

RuneScape Wiki

Port Sarim

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Port Sarim
Port Sarim Mapa.png
Inna nazwa: Sarim
Królestwo Asgarnia
Members? Nie
Banki brak
Ołtarze 1
Muzyka Sea Shantay 2
Przywódca/Król pod administracją Falador [1]
Teleportacja Brak
Gildie Brak
Mieszkańcy Ludzie
Położenie na Mapie świata
Falador
Rimmington Port Sarim Draynor Village
Mudskipper Point

Port Sarim jest jedynym portem w Asgarnii. Można z niego popłynąć do Musa Point, Void Knights' Outpost, na wyspę Entrana i dzięki Trader Crembrewer do innych portów w Gielinor.

ZadaniaEdytuj

Pirate's Treasure - porozmawiaj z Rudobrodym Frankiem kręcącym się w pobliżu karczmy "Zardzewiała Kotwica".

SklepyEdytuj

  • Betty's Magic Emporium - Betty sprzedaje runy, kapelusze dla magów i czarownic, a także oczy traszek.
  • Grum's Gold Exchange - Właściciel, Grum skupuje pierścienie, naszyjniki, amulety i bransolety. Sklep nie posiada głównego magazynu.
  • Brian's Battleaxe Bazaar - Brian sprzedaje topory bojowe ze wszystkich metali od brązu po adamant.
  • Gerrant's Fishy Business - Gerrant ma w posiadaniu narzędzia niezbędne do rybołówstwa oraz przynętę. Chętnie kupuje także wszystkie rodzaje ryb dostępne graczom free-to-play, nie licząc raków
  • Wydin's Food Store - Wydin prowadzi sklep spożywczy. Można nabyć tu mięso, warzywa, ser czekoladę i mąkę. W trakcie zadania Pirate's Treasure gracz może zatrudnić się w sklepie do sprzątania na zapleczu.
  • The Rusty Anchor - karczma "Zardzewiała Kotwica". Barman oferuje piwo w cenie 3 sztuk złota za kufel.

WięzienieEdytuj

W Porcie Sarim jest też więzienie. Znajduje się tutaj goblin Wormbrain, posiadacz fragmentu mapy używanej w queście Dragon Slayer.

Trafienie za kratki jest jedną z form dostania się do Portu Sarim. Aby zostać zamkniętym, należy udać się do Shantay Pass i porozmawiać z Shantay. Należy mu powiedzieć, że jest się rozbójnikiem. Kiedy umieści gracza w więzieniu, należy dwa razy odmówić dania mu 5 sztuk złota. Przeniesie cię do więzienia w Porcie Sarim. Na koniec wystarczy skorzystać opcji Picklock, aby otworzyć drzwi i się wydostać.

GaleriaEdytuj

Przypisy

  1. Falador jest stolicą Asgarnii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki