Fandom

RuneScape Wiki

Prince Ali Rescue

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Data wydania: 28 lutego 2001
Start: pałac w Al Kharid, porozmawiaj z Hassanem
Trudność: 2
Długość: Długi
Members?: nie
Wymagania: Przejście obok strażników (poziom 26)
Potrzebne przedmioty: około 50 sztuk złota, popiół, mąka, sztabka brązu, jagody, wiadro pełne wody, miękka glina, różowa spódnica, 3 piwa, 2 cebule, 7 kłębków wełny lub 3 kłębki i lina
Warning.svg
Uwaga!
Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące fabuły i/lub zakończenia. Nie czytaj, jeśli nie chcesz popsuć sobie zabawy!

PrzygotowanieEdytuj

Zadanie można skończyć znacznie szybciej, mając wszystkie rzeczy w swoim ekwipunku. Poniżej krótka instrukcja jak je zdobyć:

  • Jagody na południowy wschód od Varrock, obok kopalni.
  • Glinę można zmiękczyć mieszając ją z wiadrem wody.
  • Różowa spódnica jest do nabycia u Thessalii za 3 sztuki złota
  • Piwo kupić można w dowolnych gospodach.
  • Linę i perukę może wykonać Ned. Idź do Draynor Village poproś go o wykonanie liny i peruki. Będzie potrzebował w sumie 7 kłębków wełny.
    • Użyj żółtego barwnika (patrz punkt niżej) na peruce. Otrzymasz perukę w kolorze blond.
  • żółty barwnik zrobi wiedźma Aggie. Będzie potrzebowała 2 cebul. Usługa będzie kosztowała 5 sztuk złota

StartEdytuj

Porozmawiaj z kanclerzem Hassanem. Skieruje Cię do mężczyzny imieniem Osman, przebywającego przy wejściu do pałacu. Osman każe Ci udać się do swojej córki, Leeli. Idź do Draynor Village i porozmawiaj z Leelą przebywającą na północ od więzienia, przy płocie ogradzającym pole. Dowiesz się wszystkiego, co będzie Ci potrzebne do oswobodzenia księcia.

  • Po pierwsze musisz zdobyć klucz do celi. Lady Keli strzeże go jak oka w głowie, więc o zabraniu go nie ma mowy. Leela sugeruje wykonanie odcisku klucza w glinie i sporządzenie na jego podstawie kopii.
  • Po drugie musisz wymyślić sposób, żeby książę mógł bezpiecznie przejść obok strażników. Najlepszym rozwiązaniem będzie przebranie go za Lady Keli. Ali potrzebuje peruki w kolorze blond, różowej spódnicy i czegoś do rozjaśnienia koloru jego skóry.
  • Po trzecie musisz unieszkodliwić strażników i samą Lady Keli. Ci na zewnątrz nie będą sprawiać kłopotów, problemem może być jedynie Joe przebywający w budynku, który jest zbyt bystry, by nabrać się na sztuczkę z przebraniem.

KluczEdytuj

Weź kawałek miękkiej gliny i wejdź do więzienia (uwaga na strażników po drodze). Porozmawiaj z Keli o czymkolwiek poza Katrine. Powiedz jej kilka komplementów odnoszących się do jej sławy i spytaj o jej najnowszy plan. Następnie zapytaj ją, czy możesz na moment zobaczyć klucz do celi księcia. Keli zgodzi się, a gdy weźmiesz klucz do ręki, odciśniesz go w kawałku gliny.

Masz już odcisk. Wróć do Leeli i spytaj co robić. Leela każe Ci iść do Osmana i oddać mu odcisk razem ze sztabką brązu. Kiedy już to zrobisz, wróć do Draynor po drodze do banku odbierz od Leeli kopię klucza. Zabierz z banku perukę, spódnicę, krem, linę i 3 piwa. Jeśli martwisz się o strażników, zabierz ze sobą jakieś jedzenie.

Na ratunekEdytuj

Wejdź do budynku uważając na strażników. Porozmawiaj z Joe i zaproponuj mu piwo. Po dwóch kolejnych strażnik straci przytomność. Teraz zwiąż Lady Keli i zamknij ją w szafie. Następnie otwórz celę kluczem. Musisz działać szybko - za około minutę Keli uda się uwolnić. Daj księciu jego przebranie. Ali ucieknie, a ty musisz wrócić do Al-Kharid i zameldować Hassanowi o udanej misji ratunkowej.

RaportEdytuj

Wyjdź z więzienia, uważając na strażników. Udaj się ścieżką przez las do Lumbridge i dalej przez most na drugi brzeg rzeki. Przejdź przez bramę na pustynię. Ponieważ jesteś teraz przyjacielem całego Al-Kharid, od teraz możesz przechodzić przez bramę bez płacenia myta.

Na koniec idź do Hassana i zamelduj mu o sukcesie.

NagrodaEdytuj

Locations Lumbridge Al-Kharid Tollgate.png

Darmowe przejście przez bramę

Princealirescueq1231.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki