Fandom

RuneScape Wiki

Raw shark

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Raw shark.PNG Raw Shark (ang. surowy rekin) dostępny do złowienia na świecie P2P od Fishing level 76. Rekiny łowione są na harpuny, lecz mogą zostać złowione gołymi rękami przy wymaganym Fishing level 96, Strength level 76 i częściowym ukończeniu Barbarian Training. Surowe rekiny mogą zostać schwytane we wszystkich ławicach wymagających siatki lub harpunu. Od Cooking level 80 można gotować rekiny, które dostarczają wówczas 200 punktów życia. Najlepiej gotować je od 94 poziomu Cooking przy użyciu rękawic kuchennych, wtedy mamy stu procentową pewność, że żadnego nie spalimy. Każdy złowiony rekin dodaje 110 dośw. do Fishing, a ugotowany 210 do Cooking. Przy gotowaniu rekinów, gracz otrzymuje aż 264,600 dośw. na godzinę (5,880 dośw. na cały ewkipunek, który zajmuje 1 minutę i 20 sekund gotowania, czyli 45 cykli na godzinę więc 264,600 dośw.)

Gdy posiadamy Agility level 76 lub większy może zdarzyć się, że złowimy dwa rekiny za jednym razem, a szansa na to wzrasta dopiero, gdy osiągamy poziom 99.

Miejsca połowuEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki