Fandom

RuneScape Wiki

Rest

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rest1.png

Gracze odpoczywający przy ognisku

Odpoczynek (ang. Rest) pozwala graczom zregenerować szybciej swoją energię. By przejść w tryb odpoczynku, wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy na ikonę biegu, obok minimapy i wybrać "Rest" z menu. Postać usiądzie na ziemi i zrelaksuje się, co znacznie przyspieszy odzyskiwanie energii, jak również punktów życia.

Podczas odpoczynku energia biegu (przy 1 poziomie Agility) wzrasta o 2,8 na sekundę, szybciej w porównaniu do zwykłego 0,44 na sekundę. 1 Punkt życia podczas odpoczynku jest przywracany co 3 sekundy, efektywniej w porównaniu do zwykłych 6 sekund.

Odpoczynek nie jest możliwy, gdy gracz jest zatruty, chory, atakowany lub znajduje się w formie małpy lub pingwina. Podczas odpoczynku jesteśmy narażeni na atak graczy lub NPC.

Opcja odpoczynku została wprowadzona 9 czerwca 2009.

MuzycyEdytuj

Razem z opcją odpoczynku, do gry wprowadzono grupę nowych postaci znanych jako Muzycy, bardzi lub grajkowie. Odpoczynek w ich sąsiedztwie zapewnia jeszcze szybszą regenerację energii i życia na poziomie 3.8 energii na sekundę i 1 punktu życia co 2 sekundy. Oprócz tego, gdy gracz odpoczywa koło muzyka, wszystkie dźwięki otoczenia ustępują miejsca granej przez niego melodii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki