FANDOM

Ring of life

Diamond ring

Inna nazwa RoL
Members: tak
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: nie
Wyposażenie: nie
Wysoka Alchemia: 0 coins
Niska Alchemia: 0 coins
Cena Wymiany: {item} coins
Cena sklepowa: 0 coins
Waga: 0kg
Examine: An enchanted ring.
Destroy: Drop

Ring of life to pierścień, który automatycznie teleportuje gracza w bezpieczne miejsce w czasie zagrożenia.

Zasada działaniaEdytuj

Gdy zdrowie gracza spada poniżej 10% pierścień automatycznie się aktywuje i przenosi gracza do jego punktu respawnu, po czym leczy ewentualne zatrucie. Po udanym teleporcie pierścień znika.

Sytuacje, gdy pierścień nie działaEdytuj

  • gracz jest w obszarze Wilda powyżej 30 poziomu,
  • na gracza rzucono czar Teleblock.
  • gracz otrzyma obrażenia większe niż 10% jego zdrowia! Przykładowo jeśli maksymalne HP gracza to 70, a w danej chwili spadło do 10 i otrzyma 10 obrażeń - gracz umrze i pierścień nie zadziała.
  • noszony razem z Phoenix necklace to necklace zadziała pierwszy. Jednakże gdy gracz przebywa na świecie PvP pierścień odrazu teleportuje do Edgeville.

Mądre używanieEdytuj

  • Walcząc z potworem, gdy masz dużo jedzenia w zapasie, ulecz się - po co ryzykować teleportem i biec do potwora jeszcze raz, skoro miałeś zaplecze, by go pokonać?
  • Nie używaj pierścienia, gdy podczas używania zestawu pełnego pancerza Dharoka o ile zależy Ci na efektywnym używaniu specjalnych możliwości zestawu (im mniej gracz ma HP, tym mocniej uderza przeciwnika).
  • Gracze, którzy mają problemy z połączeniem z internetem i słaby sprzęt komputerowy docenią ratunkową moc pierścienia. Jeśli w czasie walki zostanie zerwane połączenie z internetem, albo gdy gra laguje, pierścień i tak spełni swoje zadanie i uratuje gracza.

Tworzenie pierścieniaEdytuj

It is made by crafting a diamond ring, which is then enchanted through the use of the Enchant Level 4 Jewellery spell. It is possible to get four rings of life by looting a Magpie impling. A ring of life is also a reward from the Lost Tribe quest.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki