Fandom

RuneScape Wiki

Rune essence

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rune essence

Rune Essence.PNG

Inna nazwa Rune ess, R ess
Members: nie
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: nie
Wyposażenie: nie
Wysoka Alchemia: 2 coins
Niska Alchemia: 0 or 1 coins
Cena Wymiany: 35 coins
Cena sklepowa: 35 coins
Waga: 0kg
Examine: An uncharged Rune Stone.
Destroy: Wyrzucenie
Mining ess.gif

Gracz kopiący Rune Essence.

Rune essence jest to surowiec, który gracze mogą przemienić w runy poprzez umiejętności Runecrafting. Rune essence wydobywamy będąc na darmowych światch, za pomocą umiejętności Mining , podczas gdy Pure essence wydobywa się na Płatnych światach przez graczy z co najmniej 30 poziomem Miningu. Za wydobycie jednego Rune essence otrzymujemy 5 doświadczenia. Rune essence mogą być wykorzystywane wyłącznie do tworzenia sześciu run, które wymagają 20 Runecrafting lub mniej: Air, Mind, Water, Earth, Fire i Body.

W sierpniu 2008, cena Rune essence skoczyła do 65 coins z powodu tworzenia Runecrafting Guild i mini grą związaną z tą umiejętnością, The Great Orb Project, która wymaga 50 Runecrafting.

ZdobywanieEdytuj

Kamienie runiczne można wydobyć tylko po wykonaniu zadania Rune Mysteries. Aubury w Varrock lub Sedridor w Wizards' tower mogą przenieść gracza do rune essence mine. Rune essence można również zdobyć z różnych potwórów znajdujących się w Stronghold of Security, szczególnie z Minotaurs, Catablepons i Ankous, ale także w mini grze The Great Orb Project wymieniając zdobyte tam punkty.

Więcej w Fandom

Losowa wiki