Rune platebody

Dyskusja0 Share

Rune platebody

Rune platebody detail.png

Inna nazwa Rune plate, Rune pl8, Runite platemail, Rune body
Members: Nie
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: nie
Wyposażenie: tak
Wysoka Alchemia: 39,000 coins
Niska Alchemia: 26,000 coins
Cena Wymiany: 38,800 coins
Cena sklepowa: 65,000 coins
Waga: 9.07kg
Examine: Provides excellent protection.
Destroy: Wyrzucenie
pomoc - dokumentacja szablonu
Rune platebody detail.png
'Rune platebody' Jest ono zrobione z runitu. To najlepsza tego typu zbroja dla graczy F2P. Była uważana za najlepszy armour jaki można samemu wykonać, do chwili powstania Dragon platebody.

Można kupić u Oziacha w Edgeville po ukończeniu Dragon Slayer, na Grand Exchange lub od innych graczy. Można też wykonać smemu mając 99lvl Smithing. Potrzeba na to 5 Runite bar, za wykonanie dostajemy 375 smithing xp. Aby nosic tą zbroję wymagany jest quest Dragon Slayer oraz conajmiej 40lvl defence. Zamiast tego można też nosić Sacred clay platebody (P2P). Ma on takie same same bonusy.

Rune chainbody daje większy bonus do obrony przed atakami Crush niż Rune platebody. Gracze wolą nosić Rune platebody ze względu na wygląd. Jednak ,że Rune chainbody zapewnia większą ochronę na serwerach F2P ponieważ większość w tym dostępnych potworów/NPC walczy stylem Crush.

Bonusy
Ataku: Obrony:
Stab 0 +82
Slash 0 +80
Crush 0 +72
Range -10 +80
Magic -30 -6
Summoning +40
Inne:
Strength 0
Ranged Strength 0
Prayer 0

Ozdobne rune pl8Edytuj

Istnieją ozdobne zbroje. Jest szansa zdobyć je z clue scroll lvl3 lub poprostu odkupić ale są one bardzo drogie. Oto one: