Shark

Shark

Raw shark.PNG Shark.PNG

Members: tak
Quest: brak
Handel: możliwy
Stakowanie: nie
Wyposażenie: nie
Wysoka Alchemia: 180 coins
Niska Alchemia: 120 coins
Cena Wymiany: surowy - 1,115 coins,

gotowany - 1,014 coins

Cena sklepowa: 386 Coins
Waga: 0.7 (s), 0.6 (u)kg
Examine: I should try cooking this,

I'd better be careful eating this

Destroy: Drop
pomoc - dokumentacja szablonu

Rekin (Shark) to ryba łowiona dostępna tylko dla graczy members. Jej zjedzenie leczy graczowi 20 punktów życia. Aby łowić rekiny wymagany jest 76 poziom Fishing. Złowienie rekina daje 110 punktów doświadczenia. Do ugotowania rekina wymagany jest 80 poziom Cooking, czynność ta daje 210 doświadczenia.

Rekiny można łowić przy pomocy harpuna w każdym łowisku z opcjami "net" i "harpoon" (opcja harpoon rozpoczyna połów rekinów. Miejsca z łowiskami tego typu to Fishing Guild, Catherby, Burgh de Rott, Rellekka, Jatizso i północny-zachód Elf Camp). Rekiny mogą być też łowione bez harpuna przez graczy, którzy ukończyli Barbarian Training, mają 96 poziom Fishing oraz 76 Strength.

Rekiny są też łowione przez granite lobstery - stwory przywoływane przez gracza.

Czasami, łowiąc rekiny można złapać wielkiego rekina. Jest to trofeum wywieszane w hali osiągnięć w domach.

Gotowanie rekinów bez przypalania możliwe jest od 94 Cooking, gdy gracz ma na sobie Cooking gauntlets. W innym przypadku nawet gracz z 99 Cooking może je przypalić.

Surowe rekiny są trzecim składnikiem Bunyip pouchy używanych w Summoning (posostałe składniki to 1 zielony talizman i 110 kawałków duszy)

Rekiny to najpopularniejsze jedzenie members, ponieważ leczą 20 pż i są stosunkowo łatwe do zdobycia. Są używane bardzo często w PKingu, pojedynkach i podczas wykonywania questów.

Surowe rekiny mogą być ofiarowane Fremennikowej zjawie - Fossegrimen, która pobłogosławi lirę gracza, dodając jej 2 teleporty do Rellekki (możliwe jest tańsze zaklęcie liry, gdy gracz ma założony aktywny Pierścień Charosa - wtedy zjawa zamiast sharka zaakceptuje surowego okonia ).