Fandom

RuneScape Wiki

Sheep Shearer

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Data wydania:
Start: Porozmawiaj z farmerem Fredem, w chacie na północny zachód od Lumbridge.
Trudność: 1
Długość: Bardzo krótki
Members?: Nie
Wymagania: brak
Potrzebne przedmioty: nożyce
Warning.svg
Uwaga!
Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące fabuły i/lub zakończenia. Nie czytaj, jeśli nie chcesz popsuć sobie zabawy!

SolucjaEdytuj

Sheep1.png

Mapa

Porozmawiaj z farmerem Fredem, który poprosi cię o przyniesienie 20 kłębków wełny.

Błyskawiczna metodaEdytuj

Kup 20 kłębków wełny przez Grand Exchange lub sklepie wielobranżowym w Lumbridge. Następnie oddaj je farmerowi Fredowi.

Dłuższa metodaEdytuj

Weź nożyce leżące na stole jeśli nie masz własnych, następnie wyjdź z domu farmera i wejdź do zagrody owiec. Ostrzyż 20 owiec w zagrodzie przylegającej do domu Freda. Owce będą czasami uciekały, nie chcąc rozstawać się ze swoją wełną. Nie należy się tym przejmować i strzyc dalej. Większy problem będą sprawiać barany, które dość łatwo pomylić jest z owcami. Baranów nie da się ostrzyc i zamiast tego twoja postać może spróbować je zaatakować. Kolejnym utrudnieniem jest "Rzecz", o której wspomina farmer Fred. Są to tak na prawdę dwa pingwiny przebrane za owcę, które grają rolę w zadaniu Cold War. Jeśli spróbujesz je ostrzyc, uciekną.

Gdy zbierzesz 20 kłębków wełny, udaj się do zamku Lumbridge i wejdź po schodach na pierwsze piętro. Wejdź do pokoju w którym przebywa instruktor rzemiosła i użyj kołowrotka do zmienienia wełny w kłębki. Na koniec oddaj wszystkie 20 kłębków farmerowi Fredowi.

Koniec.

NagrodaEdytuj

Sheep Shearer reward.png

  • 1 Quest Point.
  • 60 sztuk złota.
  • 150 doświadczenia w Crafting.
  • Możliwość pracy dla Freda

Więcej w Fandom

Losowa wiki