Slayer

Slayer
Slayer.gif
Inna nazwa Slay
Data wydania 26 Stycznia 2005
Members Tak
Minimalny poziom
w rankingu
15
Gracze z
poziomem 99
70 359
Gracze z 200 mln
doświadczenia
152

Slayer Detail.png Slayer to umiejętność, która została wprowadzona do gry 26 Stycznia 2005 roku, która pozwala walczyć ze specyficznymi stworami. Jedynym sposobem trenowania tej umiejętności jest wykonywanie zleceń otrzymanych od Slayer Masterów. Ilość doświadczenia zdobytego do Slayer jest równa ilości punktów życia, które dany stwór posiada. Jest to jedna z wolniejszych umiejętności do trenowania, ale za to wysoko profitowa i dająca możliwość zdobycia Charmów do Summoningu.

Potwory często po zabiciu zostawiają Grimy Herbs, które mogą dać graczowi doświadczenie do Herblore w czasie monotonnego zadania. Najlepiej jest zbierać te herby, oczyszczać i wyrzucać. Do oczyszczania najsłabszych Herbów należy mieć co najmniej 3 level Herblore i zakończony quest Druidic Ritual.

Niektóre potwory mają swoje "zamienniki'. Na przykład, jeśli gracz musi zabić Blue Dragon, może zabijać Baby blue dragon a i tak będzie dostawał doświadczenie. Jeśli gracz będzie musiał zabić Crawling Hands, może zabić te potwory na levelu 8 jak i levelu 12 lub Skeletal hands i Zombie hands. Jeśli gracz będzie musiał zabić Trolle, może zabić Mountain troll, Troll general lub Ice troll. Chaos Tunnels zawierają dużo zadań, na przykład Bork, który po pierwszym zabiciu daje 5000 Slayer XP, 250 XP po każdym innym zabiciu (można go zabijać tylko raz dziennie). Aby znaleźć się z tym Skillem w Hiscores, należy mieć minimalnie 30 level (980.000 rank).

WprowadzenieEdytuj

Slayer to unikalna umiejętność wymagająca szukania po świecie tajemniczych ludzi, których powszechnie nazywa się Slayer Masterami. Niektóre potwory potrzebują specjalnego ekwipunku, na przykład aby zabić Banshees, gracz musi mieć na sobie Earmuffs.

Abyssaldemon.png

Abyssal Demon

Dzięki tej umiejętności, można naprawde dużo zarobić. Potwory wyrzucają części ekwipunku, na przykład: armoured boots, Abyssal whips, Dark bows, Mystic robes oraz Coins, Charms i Clue scrolls.

W grze mamy dostęp do 6 Slayer Masterów, którzy zadania przydzielają w zależnosci od levelu Slayer, od 1 levelu Spiders do 304 levelu Mithril Dragons. Gracz może dostać taska na Slayer Monsters, jak i Non-Slayer Monsters. Doświadczenie dostaje się jedynie za zabijanie potworów, które zlecił nam Slayer Master.

Każdy Slayer Master sprzedaje ten sam ekwipunek, który jest potrzebny do zabicia niektórych potworów. Gdy gracz dostanie taska, może wziąć radę od mistrza jak zabijać te potwory. Informuje on gdy do zabicia potrzebne są specjalne narzędzia. Jeśli nie ma takiej potrzeby, zostajemy poinformowani o tym gdzie znajduje się taki stwór, czym atakuje.

Każdy Slayer Master sprzedaje Enchanted gems. Jeśli ktoś po raz pierwszy z nim rozmawia, dostanie Gem za darmo. Później można go kupić za 1gp. Dzięki nim można skontaktować się z mistrzem, porozmawiać o liczbie pozostałych potworów do zabicia, spytać o wskazówki. Przez Gemy nie można dostawać nowych zadań. Żeby to zrobić, trzeba porozmawiać z Masterem w cztery oczy. Alternatywą jest Slayer ring, który mówi nam ile zostało potworów do zabicia i posiada 4 teleporty. Drugim wyjściem jest także Combat bracelet, która co 10 killów informuje o pozostałej ilości potworów do zabicia.

Gracze, którzy mają odblokowane Lunar Spells mogą uzywać zaklęcia NPC Contact, by skontaktować się z mistrzem i wziąć nowe zadanie.

Inna popularną metodą do szybkiego kontaktowania się z Slayer Masterem są Karamja gloves 3, zdobyte w Karamja Achievement Diary. Dają teleport do Shillo Village, więc jest to bardzo szybka metoda do skontaktowania się z Duradelem. Aby brać od niego taski, należy mieć 50 Slayer Level i 100 Combat Level.

Slayer MasterowieEdytuj

W grze mamy dostęp do 6 Masterów, którzy zlecają nam różne zadania. Dotyczy to ilości jak i rodzaju stworów. Po wykonaniu questu While Guthix Sleeps dwóch z Masterów zostaje zmienionych.

Master Wymagane Poziomy Wymagane Questy
Turael / Spria 3 Combat Brak
Mazchna 20 Combat Priest in Peril
Vannaka 40 Combat Brak
Chaeldar70 Combat Lost City
Sumona 85 Combat Smoking Kills
Duradel / Lapalok 100 Combat; 50 Slayer Shilo Village
Kuradal 110 Combat; 75 Slayer Ancient Cavern

NarzędziaEdytuj

RuneScape oferuje nam możliwość używania wielu narzędzi specyficznych dla tej umiejętności. Są to między innymi

Ważne są również narzędzia które umożliwiają nam dobicie potworów, bowiem niektóre gatunki występujące w RuneScape nie dadzą się pokonać przy użyciu zwykłych broni.

Dzieki wprowadzeniu Slayer point system przy okazji questu Smoking Kills otrzymujemy możliwość tworzenia i używania dodatkowych narzędzi: