Slayer Tower

Dyskusja0 Share

Położenie na Mapie świata
Unknown
Fist of Guthix Slayer Tower Mausoleum
Paterdomus
Slayer tower.png

Slayer Tower jest położona na północny zachód od miasta Canifis. Są w niej 3 piętra, na każdym z nich znajdują się niebezpieczne potwory. Jest znana jako "Morytania Slayer Tower", "Canifis Slayer Tower" oraz "Canifis Monsters House". Wszystkie potwory w budynku, do zabicia potrzebują wyznaczonego poziomu Slayer. Najsłabszymi potworami w wieży są Crawling Hands (5 Slayer Level), a najsilniejszymi są Abyssal Demons (85 Slayer Level).

Dojście do Slayer Tower Edytuj

Jest parę sposobów dojścia do wieży:

Parter Edytuj

Na parterze znajdują się Crawling Hands, Bats oraz Banshees. Aby zabić te ostatnie, należy mieć na sobie Earmuffs, które można kupić od Slayer Mastera. Jeśli zaatakuje się je bez nauszników, będą obniżać statystyki, więc lepiej nie ryzykować.

Aby dojść do schodów, które mieszczą się w południowo wschodniej części, trzeba przejść przez cały parter - najpierw na północ, później na wschód, na końcu na południe. Jest tutaj skrót, który prowadzi na pierwsze piętro wieży (wymagany 61 level Agility). UWAGA - nie używaj tego skrótu jeśli nie masz na sobie Nosepeg lub Slayer Helm. Na pierwszym piętrze znajdują się niebezpieczne potwory - Aberrant Spectres, które bez trudu zabiją niedoświadczonych graczy.

Pierwsze piętro Edytuj

Na pierwszym piętrze znajdują się Infernal Mages, Bloodvelds oraz Aberrant Spectres. Te ostatnie potwory są agresywne oraz niebezpieczne, jeśli gracz nie ma na sobie Nosepeg lub Slayer Helm. Aby dojść do schodów prowadzących na ostatnie piętro, należy iść na północ, później na zachód, później na południe, na końcu znowu na zachód. Tutaj, tak samo jak na parterze, też jest skrót (prowadzący na ostatnie piętro) - tym razem wymagający 71 level Agility.

Drugie piętro Edytuj

Na tym pietrze znajdują się Gargoyles, Nechryaels oraz Abyssal Demons. Spójrz na mapę, aby zobaczyć szczegóły.

Muzyka Edytuj

  • The Terrible Tower

Potwory Edytuj

Znajdują się tu tylko potwory związane z umiejętnością Slayer.

Questy Edytuj

Aby dojść do wieży należy mieć zrobionego questa Priest In Peril.

Zobacz Także Edytuj