Fandom

RuneScape Wiki

Spellbook

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Księga zaklęć to lista czarów które mogą być rzucone przez gracza. Aktualnie w grze znajdują się 3 księgi zaklęć: standardowa, starożytna i lunarna. Gracz może mieć aktywną tylko jedna księgę zaklęć na raz. Jeśli chce rzucić zaklęcie z innej księgi musi najpierw się na nią przełączyć.

Zmiana księgi zaklęć na starożytną lub lunarną następuje po modlitwie przy odpowiednim dla niej ołtarzu. Ponowna modlitwa zmienia księgę na współczesną.

StandardowaEdytuj

Nazywana również współczesną, standardowa księga zaklęć zawiera 64 zaklęcia. Jest to jedyna księga dostępna dla wszystkich graczy, podczas gdy pozostałe są odblokowywane po ukończeniu członkowskich zadań.

Księga współczesna zawiera najwięcej zaklęć, a także najwięcej ich rodzajów: ofensywne, klątwy, uroki, czary teleportacyjne czy transmutacyjne. Ten zbiór zaklęć jako jedyny zawiera także czary, które mogą rzucać gracze z niskim poziomem Magic.

9 czerwca 2009 Standardowa księga zaklęć otrzymała odświeżone ikony.

Starożytna MagiaEdytuj

Księga zaklęć złożona z czarów ofensywnych i teleportacyjnych w liczbie dwudziestu dziewięciu. Staje się dostępna dla graczy po ukończeniu zadania Desert Treasure

Wyboru Magii Starożytnej na swoją księgę zaklęć gracz może dokonać wewnątrz Piramidy Jaldraocht, modląc się przy ołtarzu

Zaklęcia LunarneEdytuj

Księga lunarna jest jedyną niezawierającą żadnych zaklęć ofensywnych. Zamiast tego jest złożona z łącznie 40 zaklęć defensywnych, teleportacyjnych, związanych z umiejętnościami, i innych. Zawiera między innymi czar Zamiana Księgi Zaklęć (poziomu 96) pozwalający graczowi na jednorazowe rzucenie zaklęcia z innej księgi.

Magia lunarna staje się dostępna po ukończeniu zadania Lunar Diplomacy. Dalsza część zaklęć jest odblokowywana po wykonaniu Dream Mentor. Wybór księgi lunarnej następuje po modlitwie przy ołtarzu Astralnym

Więcej w Fandom

Losowa wiki