Fandom

RuneScape Wiki

Spinning wheel

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Spinning wheel służy do zamieniania włókna na włóczki, dzięki czemu zdobywamy dośw. Crafting. Dodatkowo możemy zdobywać dośw. Fletching zamieniając włókna na cięciwy łuków, kuszy. Spinning wheel są znakowane na mapie tym symbolem: Spinning wheel.PNG. Poniższa tabela przedstawia jakie rodzaje włókien możemy zamienić na jakie włóczki, bądź cięciwy:
Spinning wheel.png

Spinning wheel w Zamku w Lumbridge

Fibres String Wymagany level Tylko P2P?
Wełna Włóczka wełny 1

Nie

Czarna wełna Włóczka czarnej wełny 1 Nie
Len Cięciwa łuku 10 Tak
Ścięgno lub korzenie drzew Cięciwa kuszy 10 Tak
Magiczne korzenie Magic string 19 Tak
Włosie Lina 30

Tak

Nosząc Seers' headband 3 i będąc w Seers' Village zwiększa się szybkość używania Spinning wheel.

LokalizacjeEdytuj

Najczęściej używany Spinning wheel znajduje się na pierwszym piętrze Zamku Lumbridge, ze względu na bliską odległość od banku (zaledwie piętro wyżej), jak i na pobliskie pastwisko owiec. Jednakże Lumbridge nie znajduje się blisko żadnej plantacji Lnu.

Niektórzy gracze teleportują się do plantacji lnu na Lletyli, która ze wszystkich plantacji tego typu znajduje się najbliżej banku. Następnie po zmagazynowaniu ogromnej ilości lnu, używają czaru Lumbridge Home Teleport lub Lumbridge Teleport, aby cały len zebrany w banku wykorzystać na Spinning wheel w Zamku Lumbridge.

Drugim wyborem jest Seers' Village i Tree Gnome Stronghold, ze względu na niewielki dystans pomiędzy bankiem a spinning wheel. Ponadto spinning wheel jest położony tutaj blisko plantacji lnu.

Pozostałe położenia spinning wheel:

Więcej w Fandom

Losowa wiki