Fandom

RuneScape Wiki

Thanksgiving event 2011

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Turkey Protest - event, wydany 22 listopada 2011 i wprowadzony ze względu na obchodzone w Stanach Zjednoczonych oraz Kanadzie Święto Dziękczynienia.

Data wydania: 22 Listopad 2011
Start: Południe od Cooks' Guild, tuż przy wejściu. Porozmawiaj z Captain Turkerton'em.
Trudność: 1
Długość: Bardzo krótki
Members?: nie (dodatkową nagrodę otrzymują jednak tylko oni)
Wymagania: brak
Potrzebne przedmioty: brak
Warning.svg
Uwaga!
Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące fabuły i/lub zakończenia. Nie czytaj, jeśli nie chcesz popsuć sobie zabawy!

SolucjaEdytuj

Indyki wszczęły protest, o usunięcie ich z menu jako dania głównego na Święto Dziękczynienia. Dowiadujemy się o tym w rozmowie z jednym z nich, a mianowicie Kapitanem Turkerton'em. Prosi on, o pomoc w tego dokonaniu.

Lista zakupówEdytuj

Kapitan Turkerton wysyła gracza z petycją do Króla Roalda. Znajduje się on w zamku Varrock w sali tronowej po prawej stronie. Zaskoczony król wypisuje listę zakupów, na której znajdują się alternatywne potrawy na święto. Zleca zadanie poinformowania odpowiednich ludzi w mieście o dostawie poszczególnego produktu. Oto lista oraz osoby:

Blue Moon Inn.png

Karczma Blue Moon na mapie.

Rozmawiając z każdym Npc kolejno skreślamy dania z listy. Po uzyskaniu wszystkich, udajemy się z powrotem do króla.

AresztEdytuj

Ponownie udajemy się do Kapitana Turkerton'a, który zadowolony z naszych dokonań, nagradza nas emotką Give Thanks oraz Godłem Indyka, możliwego do wstawienia na Herald cape. Zaraz po tym, zjawia się strażnik, który zamierza aresztować kapitana, chyba że ktoś wstawi się w jego obronie. Do naszego wyboru są dwie opcje - wstawienie się za indykiem lub nie, co wiąże się z jego aresztowaniem i przerobieniu na główne danie.

ZakończenieEdytuj

Po wybraniu dowolnej opcji, przychodzi indyk Mackers, który proponuje nam swoje towarzystwo. Gdy odmówimy pozostanie przy Cooks' guild.

NagrodaEdytuj

Thanksgiving Event reward.png

  • Emotka Give Thanks (jeśli wcześniej nie została odblokowana)
  • Dziękczynne godło do wyboru podczas tworzenia Herald cape.
  • Indyk Mackers, jako domowe zwięrze(m)

Więcej w Fandom

Losowa wiki