FANDOM

Varrock
631px-Varrock
Inna nazwa: Varry, Varr, Avarrocka,

Lemanto Andra, Varok.

Królestwo Misthalin
Members? Nie
Banki 4 (1 p2p)
Ołtarze 3
Muzyka Garden
Przywódca/Król Roald
Teleportacja Varrock Teleport
Gildie Cooks' Guild, Champions' Guild
Mieszkańcy Ludzie
Położenie na Mapie świata
Pustkowia
Barbarian Village Varrock Digsite
Lumbridge,

Champions' Guild

Varrock jest stolicą królestwa Misthalin, a także drugim co do wielkości miastem Gielinor. Jest najczęściej pierwszym dużym miastem odwiedzanym przez początkujących graczy. Miasto jest uznawane przez wielu jako wiodąca siła gospodarcza, technologiczna, polityczna, kulturalna i wojskowa świata. Jest też określane przez graczy i samą firmę Jagex mianem stolicy Gielinor.

SklepyEdytuj

  • Varrock General Store - jeden z najpopularniejszych sklepów w całej grze.
  • Varrock Swordshop - znajduje się przy drodze łączącej południową bramę i główny plac. W ofercie sklepu znajdują się miecze, długie miecze i sztylety wykonane z brązu, żelaza, stali, blacku, mithrilu i adamantu.
  • Thessalia's Fine Clothes - sklep sprzedający fartuchy, zbroje ze skóry, a także peleryny i spódnice. Gracze mogą otrzymać tutaj spowrotem utraconą kosę, a także wymienić żabie żetony na elementy ubioru. Thessalia, właścicelka sklepu może także zmienić domyślny ubiór gracza za cenę 1000 sztuk złota.
  • Fancy Dress Shop - Sklep z ubraniami dostępny dla members. Oprócz tego przyniesione tu futra mogą być przerobione na wyposażenie dla myśliwych.
  • Zaff's Superior Staffs! - Sklep Zaffa położony przy głównym placu. Zaff sprzedaje kostury, a także kostury bojowe w ograniczonych ilościach.
  • Horvik's Armour Shop - Kuźnia Horvika znajduje się blisko centrum miasta. Gracze mogą tu zakupić kolczugi, zbroje płytowe, a także skórzane nabijane ćwiekami.
  • Aubury's Rune Shop - Aubury sprzedaje runy elementarne, a także runy ciała, umysłu, śmierci i chaosu. Jest on jednym z trzech magów teleportujących graczy do kopalni esencji runicznej.
  • Lowe's Archery Emporium - Lowe handluje łukami, kuszami, strzałami i bełtami dostępnymi dla graczy darmowych.
  • Pelter's Veg Stall - Przebywający w pobliżu pręgierzy bezdomny sprzedaje zgniłe pomidory do rzucania w zamkniętych graczy.
  • Ye Olde Tea Shoppe - Kupiec sprzedaje herbatę w cenie.

QuestyEdytuj

W Varrocku znajduje się wiele ważnych questów dla f2p jak i dla p2p.

Darmowe Questy:

Płatne Questy:

Achievement Diary - Varrock ma swój Achievement Diary w którym zdobywa się Varrock armour.

Mini Questy

To jest jedynie zalążek artykułu. Jeśli potrafisz – rozbuduj go.
Informacje zawarte na tej stronie są niepełne, dlatego otrzymała ona status zalążka. Po uzupełnieniu tej strony usuń szablon {{stub}} z jej kodu źródłowego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki