Fandom

RuneScape Wiki

Wolf Whistle

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Data wydania:
Start: Centrum Taverley, porozmawiaj z Pikkupistixem
Trudność: 2
Długość: Krótki
Members?: tak
Wymagania: brak
Potrzebne przedmioty: 2 kości wilków
Warning.svg
Uwaga!
Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące fabuły i/lub zakończenia. Nie czytaj, jeśli nie chcesz popsuć sobie zabawy!

SolucjaEdytuj

  1. Rozmawiamy z Pikkupistixem, w jego domu w Taverley. Zacznie on opowiadać nam o tym, jak można przywoływać zwierzęta, gdy nagle nad waszymi głowami zabrzmi hałas. Druid przyzna się, że eksperyment z przywoływaniem mu nie wyszedł i spyta, czy pomożesz mu zniszczyć królika, którego przywołał. Zgódź się pomóc.
  2. Wejdź na piętro domu druida i na własne oczu ujrzysz co stworzył druid. Ze strachu zejdziesz na dół. Zapytaj, jak możesz pokonać tak wielkiego królika? Usłyszysz prostą odpowiedź - przywołać wilka.
  3. Potrzebujesz do tego kości wilków. Jeżeli ich nie masz, wejdź na White Wolf Mountain na zachodzie i zdobądź 2 sztuki, zabijając wilki.
  4. Porozmawiaj jeszcze raz z Pikkupistixem, który powie, że najwyższy czas na stworzenie wilka. Otrzymasz klucz do piwnicy, pouche, shardy i charm. Użyj poucha na obelisku i stwórz 2 pouche z wilkami. Jeden z nich użyj jeszcze raz na obelisku i przerób na zwoje.
    • UWAGA: Przed zejściem do piwnicy zdejmij całą zbroję i schowaj do banku wszystkie przedmioty z wyjątkiem tych od Pikkupistixa. Do zakończenia questa nie zabieraj ze sobą żadnych innych przedmiotów poza otrzymanymi w trakcie misji.
  5. Pomów z Druidem i wejdź do góry. Przywołaj wilka. Z menu wybierz opcję użycia zwojów, by poskromić wielkiego królika!
  6. Pochwal się swoim osiągnięciem druidowi. Podziękuje ci on bardzo i powie, że musisz zregenerować swoje punkty Summoningu. Zejdź do obelisku i użyj opcji Renew-Points. Punkty Summoningu zostały zregenerowane. Wróć do druida, a otrzymasz nagrodę.

NagrodaEdytuj

Wolf Whistle Reward.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki